اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی نسبت به آغاز موج پنجم کرونا در این استان هشدار داد

استاندار خراسان رضوی نسبت به شروع موج پنجم کرونا در خراسان رضوی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تداوم سفرها به مشهد هشدار داد.

استاندار خراسان رضوی نسبت به آغاز موج پنجم کرونا در این استان هشدار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: در قالب موج پنجم کرونا نوع هندی ویروس موسوم به دلتا شیوع دارد که با کمال تاسف نوع هندی سرایت پذیری بالاتر و مرگ‌آوری بیشتری دارد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در یک هفته اخیر شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در مناطق مختلف کشور به‌ویژه نواحی جنوبی و شرقی بوده‌ایم، به طوری‌که تعداد شهرهای قرمز کشور به ۹۱ شهر افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: هم‌اکنون ۱۲ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و در صورت تداوم شرایط موجود و افزایش روند مبتلایان، خراسان رضوی نیز بزودی قرمز خواهد شد.

معتمدیان عنوان کرد: با کمال تاسف با وجود گسترش بیماری و افزایش تعداد مبتلایان کرونا، شاهد کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور هستیم که به استان خراسان رضوی نیز می‌توان تعمیم داد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: تدابیر ویژه‌ای از سوی ستاد کرونا برای پیشگیری از پیک پنجم کرونا در خراسان رضوی اتخاذ شده است و از مردم تقاضا داریم به طور جدی نسبت به استفاده از ماسک، عدم حضور در دورهمی‌ها، تجمع‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقداماتی در خصوص اعمال محدودیت‌ها در مرزها و ورود و خروج اتباع خارجی به خراسان رضوی از طریق پیشنهاد به ستاد کرونا در حال اجرا است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول