اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رشیدی: مدیران دولت بعد پاکدست، دغدغه‌مند و باتجربه باشند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: ما برای دولت بعد مدیرانی متعهد، پاکدست و دغدغه‌مند می‌خواهیم و مدیران دولت سیزدهم باید از هر گونه ویژه‌خواری در مورد خود و اطرافیانشان پرهیز داشته باشند.

رشیدی: مدیران دولت بعد پاکدست، دغدغه‌مند و باتجربه باشند

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور ما به خاطر ضعف در بخش مدیریت است که باید در دولت آینده این ضعف‌ها برطرف شود.

وی افزود: مدیران دولت سیزدهم باید مدیرانی پاکدست و متعهد باشند و در سایه این تعهد و پاکدستی است که اعتماد مردم به مسئولان ترمیم شده و باز خواهد گشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مدیران دولت آینده باید از هر گونه رانت‌خواری و ویژه‌خواری برای خود و اطرافیانشان پرهیز داشته باشند و پاکدستی در رأس همه ویژگی‌ها و مورد تاکید است.

رشیدی خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر مدیران دولت آینده دغدغه‌مندی است. آنها باید دغدغه مردم را داشته باشند و برای مردم کار کنند.

وی افزود: علاوه بر این ما در دولت بعد مدیرانی را می‌خواهیم که با تمام توان و در شرایط فعلی برای مردم کار کنند و بتوانند با وجود همه سختی‌ها شرایط مطلوبی را برای مردم فراهم آورند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: ما مدیرانی را نمی‌خواهیم که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار باشند تا آنها کار کنند، ما مدیرانی را می‌خواهیم که بتوانند در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بهترین و بیشترین ثمر را برای مردم داشته باشند.

رشیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این توجه مدیران دولت آینده باید به ظرفیت‌های داخل کشور معطوف باشد و الا اگر بخواهند نگاهشان برای حل مشکلات به خارج باشد، آنچه که در این 8 سال مشاهده کردیم در سال‌های بعد هم ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: علاوه بر این مدیران دولت بعد باید بر امور اشراف داشته باشند و این گونه نباشد که بخواهد مدتی بگذرد و آنها تجربه کسب کنند و زمانی که بخواهند بر اوضاع مسلط شوند، زمان بگذرد. ما دیگر زمان برای این کارها نداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول