اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی «حجاب و عفاف» در نهاوند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب در نهاوند برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی «حجاب و عفاف» در نهاوند

امیر بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب در نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی با موضوع "حجاب بالی به سوی خداوند " برگزار خواهد شد افزود: هدف از اجرای این برنامه توسعه و ترویج  مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی از طریق نقاشی و تشکیل تصویر ذهنی کودکان، نوجوانان و جوانان از موضوع حجاب و عفاف است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: این مسابقه در دو رده سنی کودکان و نوجوان و جوانان با توجه به فرموده مقام مظم رهبری با شعار "امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی کشورهای مسلمان است " اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در بخش مسابقه باید آثار خود را به واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا دفتر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) تحویل دهند.

بحیرایی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز ۱۹ تیر ماه و اعلام نتایج و روز ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب خواهد بود افزود: از برگزیدگان این مسابقه در بخش‌های مختلف با حضور مسئولین با اهدا لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول