اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کمبود دارو و دستگاه اکسیژن ساز در زابل نداریم/ از حمایت کسبه و بازاریان تشکر می‌کنیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در زابل بیش از 20 داروخانه وجود داشته و با توجه به برنامه‌ریزی ها، بازدید ها و نظارت هایی که انجام شده، کمبود دارویی در این شهرستان نداریم.

کمبود دارو و دستگاه اکسیژن ساز در زابل نداریم/ از حمایت کسبه و بازاریان تشکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدامین آبیلی نژاد ظهر امروز در جلسه ای که پیرامون بررسی تجهیزات دارویی و درمانی در فرمانداری ویژه شهرستان زابل برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان زابل بیش از 20 داروخانه وجود داشته و با توجه به برنامه ریزی ها، بازدید ها و نظارت هایی که انجام شده، کمبود دارویی در این شهرستان نداریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: در زمینه دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن و سرم نیز کمبود نداریم و مردم شریف سیستان می توانند از طریق معاونت درمان، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و همچنین سازمان نظام پزشکی شهرستان زابل مشکلات را اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

وی همچنین با اشاره به پیک کرونا در زابل بیان کرد: در حوزه تخت های بیمارستانی پیش بینی های لازم را انجام داده ایم.

وی ضمن تقدیر از کسبه و بازاریان و مردم شریف سیستان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی با کادر درمان، گفت: همچنان از هموطنان عزیزمان درخواست داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری مراسمات عروسی، عزا و دورهمی، کادر درمان را همچنان یاری کنند.

پیش از ظهر امروز جلسه بررسی تجهیزات دارویی و پزشکی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل، رییس سازمان نظام پزشکی شهرستان زابل و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل در فرمانداری زابل برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول