اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احداث مرکز گلخانه‌ای، اولویت‌دارترین مطالبه در شهرکیان است/ اشتغالزایی برای 1000 نفر با اجرای این طرح

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: بر مبنای طرح شوراهای پیشرفت و تعالی شهر و روستا، جهت احصای مسائل اولویت‌دار، احداث مرکز گلخانه‌ای به عنوان اولویت‌دارترین مطالبات شهرکیان شناسایی شد.

احداث مرکز گلخانه‌ای، اولویت‌دارترین مطالبه در شهرکیان است/ اشتغالزایی برای 1000 نفر با اجرای این طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از خبرگزاری خانه ملت احمد راستینه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مجمع نمایندگان استان انتقال آب از تونل بهشت آباد متوقف شد چرا که مطالبه اصلی مردم بود و آثار مخرب محیط زیستی در برداشت.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته کلنگ سالن چندمنظوره و فضاهای جانبی شهر هفشجان نیز به زمین زده شد.

وی اظهار کرد: بر مبنای طرح شوراهای پیشرفت و تعالی شهر و روستا، جهت احصای مسائل اولویت‌دار شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، احداث مرکز گلخانه‌ای به عنوان اولویت‌دارترین مطالبات شهرکیان شناسایی شد.

راستینه عنوان کرد: طی برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان و محققان کشاورزی، منابع طبیعی و مدیران و مسئولان سازمان‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و جهاد کشاورزی استان و با همکاری کشاورزان در شورای پیشرفت منطقه کیان و احصای مطالبه مذکور، پیگیری‌های ویژه‌ای جهت افتتاح مرکز گلخانه‌ای چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

وی گفت: با توجه به جوهره نقش کشاورزی نوین، افتتاح این طرح، علی‌رغم آنکه نویدبخش جهش بزرگ گلخانه‌ای استان می‌باشد، به ازای ۷۵ هکتار، ۷۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و در مجموع اشتغالزایی هزار نفر را به طور غیر مستقیم به همراه خواهد داشت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این مرکز پیش‌بینی شده با بهره‌گیری از طرح‌های نوین آبیاری و کشاورزی و مکانیزه نمودن فرایندهای مرتبط، چالش‌ها و تهدیدات عدم تعادل ورودی و خروجی سطح آب منطقه و مدیریت مصرف بهینه از سایر منابع مرتبط مرتفع گردد.

کلنگ‌ ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرکرد به زمین زده شد

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کلنگ‌ استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرکرد به زمین زده شد که این موضوع مهم‌ترین مسئله برای توسعه، شناخت صحیح و بهره‌برداری از ظرفیت‌هاست.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورزش همگانی باید در دسترس، ارزان و همگانی باشد و فرهنگ مردم را برای حرکت به سمت ورزش ارتقا داد تا هزینه‌های درمانی کاهش یابد.

وی عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای به منظور ایجاد اشتغال پایدار در 50 روستا  مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان منعقد شد.

راستینه اظهار کرد: یکی از اهداف مجلس یازدهم ایجاد اشتغال و تمرکز بر مشاغل روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها می‌باشد که از این رو تفا‌م‌نامه‌هایی با محتوای آموزش و اشتغال به صورت همزمان می‌تواند در این زمینه تاثیرگذاری داشته باشد.

 انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول