اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سلیلی: نتیجه بررسی انتخابات شورای شهر و روستای مازندران پایان هفته مشخص می‌شود/بازشماری آراء در تعدادی از حوزه‌های انتخاباتی

دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستاهای مازندران، گفت: نتیجه بررسی انتخابات شورای شهر و روستای مازندران تا پایان هفته مشخص می‌شود و در برخی حوزه‌ها شمارش مجدد آرا انجام شده است.

سلیلی:  نتیجه بررسی انتخابات شورای شهر و روستای مازندران پایان هفته مشخص می‌شود/بازشماری آراء در تعدادی از حوزه‌های انتخاباتی

سیدعلی سلیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با اعلام اینکه در روستاهای استان مازندران شاهد افزایش مشارکت مواجه بودیم،اظهار کرد: برای روستاهای که بالای ۱۲۵ درصد مشارکت وجود داشت بر اساس آئین‌نامه‌ای که در اختیار داریم باید تدابیری اتخاذ شود.

وی گفت: با عنایت به اینکه در استان مازندران تعداد قابل توجهی روستاهای خوش نشین وجود داشته و بحث انتخابات ریاست جمهوری هم مطرح بوده باید برای روستاهای که مشارکت بالای داشتند، تدابیری اتخاذ شود.

دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستای مازندران با اعلام اینکه در حوزه شهری هم ما شکایت‌های داشتیم،افزود: در حال بررسی شکایت‌ها هستیم و تا پایان همین هفته نهائی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که عمده شکایت‌ها در چه موردی بوده است، بیان کرد: خرید و فروش آراء، بحث تخلفاتی که در فرایند رای گیری و در حوزه‌های انتخاباتی بوده مطرح است، البته در بررسی‌های انجام شده بهترین انتخابات برگزار شده و شاهد مشارکت ۶۱ درصدی مردم بودیم اما نگاه هیأت نظارت این است که حتی یک شکایت هم روی زمین نماند.

سلیلی با اعلام اینکه در بسیاری از شهرستان‌ها بررسی صحت انتخابات به پایان رسیده است، افزود: دوم سوم استان به اتمام رسیده و یک سوم باقی مانده هم شکایت‌های گوناگونی در بخش شمارش آراء مطرح شده است.

دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستای مازندران در پاسخ به این سوال که در بررسی پرونده‌ها و شکایت احتمال تغییر در نتایج آراء وجود دارد، بیان کرد: ملاک ما در این بخش قانون است هر اقدامی در این زمینه باید بر اساس مستندات قانونی انجام شود.

وی اضافه کرد: در تنکابن افراد آراء مساوی کسب کردند و بر اساس روال در حال انجام هستیم و بازشماری در این زمینه در دستور کار است.

سلیلی  در ارتباط  با برخی مباحث مطرح شده در انتخابات شورای شهر در تعدادی از شهرهای استان، گفت: نه فقط استان مازندران در کشور و حتی روستاها مشکلاتی وجود دارد که در حال بررسی هستیم.

دبیر هیأت نظارت انتخابات شروای شهر و روستاهای مازندران در پاسخ به این سوال که با توجه به بررسی‌های که انجام شده آیا احتمال تغییر در نفرات منتخبان اعضای شورای شهر ساری و بابل وجود دارد،پاسخ داد: در حال بررسی پرونده‌ها هستیم.

وی گفت: پایان این هفته نتیجه بررسی وضعیت انتخابات شورای شهر و روستاهای مازندران را اعلام می‌کنیم

سلیلی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان بررسی وضعیت شکایت‌ها آیا آرا صندوقی باطل شده است،گفت: بازشماری آرا در تعدادی از صندوق‌ها داشتیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول