اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رشد ۲ برابری صدور مجوز تشکل‌های غیر دولتی جوانان در سال ۱۳۹۹

رئیس شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی از رشد دو برابری صدور مجوز تشکل‌های غیر دولتی جوانان در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

رشد ۲ برابری صدور مجوز تشکل‌های غیر دولتی جوانان در سال ۱۳۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر صبح امروز در سومین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در کنار توجه به افزایش کمی تشکل‌ها در شهرستان‌ها باید به تخصصی‌سازی کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد متناسب با نوع نیاز جامعه به‌ویژه جمعیت جوان توجه شود.

وی به اهمیت ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در شهرستان‌های تابعه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به جمعیت ۲۵۰ هزار نفری جوان استان، ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرستان‌های استان ضروری است.

رئیس شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی افزود: در شهرستان‌هایی که بین جمعیت جوان و تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان تناسب وجود ندارد باید براساس استانداردهای وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد چنین تشکل‌هایی برنامه‌ریزی و بسترسازی لازم صورت گیرد.

خوش‌خبر متذکر شد: لازم است در صدور مجوزهای آتی به تناسب جمعیت جوان شهرستان‌ها و نوع نیاز و مطالبه آن‌ها توجه جدی شود.

وی از رشد دو برابری صدور مجوز تشکل‌های غیر دولتی جوانان در سال ۱۳۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد تشکل‌های فعال استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول