اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توسعه صنعت گردشگری البرز با بهره گیری از ابزار تبلیغات

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی البرز و نیز به منظور آشنایی مسافر‌ان عبور‌ی و با هدف تبدیل استان از مسیر گردشگر‌ی به مقصد گردشگر‌ی از ۶ بیلبورد تبلیغاتی با عنوان استان البرز؛ مقصد نوین گردشگر‌ی ایران رونمایی شد.

توسعه صنعت گردشگری البرز با بهره گیری از ابزار تبلیغات

فریدون محمد‌ی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی البرز و نیز به منظور آشنایی مسافر‌ان عبور‌ی و با هدف تبدیل استان از مسیر گردشگر‌ی به مقصد گردشگر‌ی بنر‌ها‌ی تبلیغاتی حاو‌ی تصاویر آثار شاخص به نمایش در آمده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز اظهار کرد: بر این اساس در مسیر رفت و بر‌گشت اتوبان شهید همت حد فاصل تهران‌کرج از ۶ بیلبورد تبلیغاتی با عنوان استان البرز؛ مقصد نوین گردشگر‌ی ایران رونمایی شد.

وی در ادامه با تأکید بر ظرفیت‌های‌ گردشگر‌ی البرز تصریح کرد: جاذبه‌ها‌ی طبیعی طالقان، تپه ۹ هزار ساله ازبکی نظر‌آباد، کاروانسر‌ای  ینگی‌امام ساوجبلاغ، سوغات و صنایع‌دستی محور گردشگر‌ی چالوس، درختان کهنسال و ابنیه تاریخی در سایر شهرستان‌ها‌ی شش‌گانه استان، گویا‌ی پیشینه کهن ایران کوچک است.

محمدی همچنین با اشاره به نقش تبلیغات محیطی و لزوم گسترش آن در صنایع مختلف افزود: هر چند شیوع کرونا ضربه مهلکی بر صنعت گردشگری البرز وارد آورده اما سرمایه‌گذاران و فعالان این عرصه در حال گذار از بحران به وجود آمده هستند تا با اتخاذ تدابیر لازم به روز‌ها‌ی اوج‌ گذشته بر‌گر‌دند.

این مقام مسؤول بیان کرد: بنا‌بر‌این رشد چشمگیر صنعت تبلیغات متناسب با نیاز جوامع و اثر‌گذار‌ی آن در عرصه‌های مختلف انکار نا‌پذیر بوده و معرفی آثار شاخص تاریخی و طبیعی البرز از این مستثنی نیست و یکی از راه‌های جذب گردشگر‌ داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول