اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وزیر صمت: در صنعت لوازم‌خانگی به خودکفایی رسیدیم/ افتتاح یک واحد تولیدکننده لباسشویی در زبرخان

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد تولیدات داخل در سال‌های اخیر، گفت: خوشبختانه لوازم‌خانگی ایران خودکفا شده و می‌توانیم جشن تولید لوازم‌خانگی را برگزار کنیم.

وزیر صمت: در صنعت لوازم‌خانگی به خودکفایی رسیدیم/ افتتاح یک واحد تولیدکننده لباسشویی در زبرخان

به گزارش خبرگزاری فارس از زبرخان، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در آئین افتتاح یک شرکت تولید لوازم خانگی در شهرک صنعتی زبرخان واقع در شهرستان نیشابور اظهار کرد: تحریم‌ها باعث شده که ساخت انواع لوازم‌خانگی در ایران و همچنین صادرات این محصولات افزایش پیدا کند.

وزیر صمت بیان کرد: کارخانه‌ای که امروز افتتاح شد از کارهای بسیار خوبی است که نشان می‌دهد وضع تولید خیلی خوب بوده و از شرایط مناسبی برخوردار است.

وی یادآور شد: با توجه به رشد ساخت داخل که در این چند سال اتفاق افتاده و منجر به فعال شدن اکثر کارگاه‌ها شده است، در حال حاضر صنعت لوازم‌خانگی ایران در ۲ یا ۳ شیفت در کل کشور مشغول فعالیت هستند.

رزم‌حسینی بابیان این‌که کیفیت لوازم‌خانگی در ایران بسیار خوب شده است، تأکید کرد: فکر می‌کنم در آینده جایی برای برندهای خارجی نباشد.

وی با اشاره به اینکه سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تولید داخل بوده و واردات به سمت تولید داخل پیش می‌رود، اذعان کرد:  ازاین‌رو به‌هیچ‌وجه قرار نیست محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود را وارد کنیم.

وزیر صمت تأکید کرد: خوشبختانه لوازم‌خانگی ایران خودکفا شده و می‌توانیم جشن تولید لوازم‌خانگی را برگزار کنیم.

گفتنی است؛ شرکت الکترو فرامهر پارسه که امروز افتتاح شد با تولید روزانه حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی برای ۵۰ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول