اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رقابت ۲۴۵ داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه تفرش

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تفرش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه تفرش گفت: تعداد داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ این شهرستان ۲۴۵ نفر است که از این تعداد ۱۶۱ نفر را دختران و ۸۴ نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

رقابت ۲۴۵ داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه تفرش

اسماعیل  نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه داوطلبان از روز ۹ تیرماه به مدت ۴ روز در ۵ گروه آموزشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، زبان‌های خارجی و هنر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اظهار کرد: کنکور سراسری در حوزه امتحانی دانشگاه تفرش با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا (کووید ۱۹) برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که همه عوامل اجرایی، حفاظتی و داوطلبان، ملزم به استفاده از ماسک هستند و سالن های برگزاری آزمون نیز یک روز قبل از روز آزمون، کاملاً ضدعفونی می شوند افزود: بعد از پایان هر نوبت آزمون نیز همه سالن ها و صندلی ها، دوباره کاملاً ضدعفونی می شوند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه تفرش تصریح کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در ساختمان قلم چی از روز سه شنبه هشتم تیر صبح ها از ساعت۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ فعال است.

نظری با بیان این که تلاش همه عوامل و نیروها، آن است که دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی به صورت دقیق رعایت شوند اظهار داشت: اجرای دقیق فاصله گذاری فیزیکی (اجتماعی) در همه مراحل آزمون، مدنظر بوده است؛ همچنین عوامل بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش، تیم اورژانس و آتش نشانی در محل حوزه های آزمون، حضور دارند.

وی گفت: تعداد داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ این شهرستان ۲۴۵ نفر است که از این تعداد ۱۶۱ نفر را دختران و ۸۴ نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارس کنکور سراسری ۱۴۰۰ روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه با رقابت یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۵۲ داوطلب در ۴۱۴ شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول