اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آمریکا به بهانه تامین امنیت، آرامش مردم دنیا را از بین می‌برد

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا به بهانه تامین امنیت، آرامش و نظم مردم سایر کشورها را از بین می‌برد.

آمریکا به بهانه تامین امنیت، آرامش مردم دنیا را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی ظهر امروز در سخنرانی به مناسبت هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: شهدای هفت تیر بزرگترین سند بر جنایت‌پیشگی حقوق بشر آمریکایی است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات آمریکا است، گفت: آمریکا به بهانه تامین امنیت، آرامش و نظم مردم سایر کشورها را از بین می‌برد.

وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین (ع) و سید الشهدا جان و مال خود را فدای مردم کردند، بیان کرد: این در حالی است که جریان یزیدی همواره به دنبال رسیدن به منافع خود است.

آیت‌الله دولابی با اشاره به اینکه امریکا به بهانه حقوق بشر مردم کشورهای محروم و مستضعف جهان را با بمب‌های آمریکایی نابود می‌کند، ادامه داد: این کشور در حالی که بیانیه حقوق بشر را به تصویب می‌رساند اما کاری با تضییع حقوق مردم عربستان به دلیل دریافت بودجه انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: منطق این کشورها به نحوی است که در حالی که بیشترین تعداد کلاهک هسته‌ای در اختیار اسرائیل است اما جمهوری اسلامی حق استفاده از انرژی پاک هسته‌ای را ندارد.

وی با اشاره به اینکه سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، بمباران شیمیایی سردشت، انهدام هواپیمای مسافربری ایران و ... تنها نمونه کوچکی از جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران است، ادامه داد: جمهوری اسلامی و جریان مقاومت دفاع حقیقی از حقوق بشر را به نمایش گذاشته‌اند.

آیت‌الله دولابی یادآور شد: مردم ایران از حداقل ترین حقوق خود که تامین داروهای ضروری است به دلیل ایستادگی در مقابل زیاده خواهی آمریکا و دفاع از حقوق بشر محروم مانده‌اند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری سردار سلیمانی را مدافع حقیقی بشریت خواند و افزود: وی اسوه و الگوی جریان مقاومت در ادامه مسیر امیرالمومین(ع) و سید الشهدا (ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران سزوار هستند که مسؤولان اهل جانفشانی داشته باشند که به فکر منافع خود و ثروت اندوزی نباشد، تاکید کرد: از دولت جدید درخواست داریم همواره به فکر مردم بوده و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول