اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گلایه امام جمعه سلطانیه از گلنگ‌زنی‌های بی‌سرانجام/تحریم دارویی ایران جنایت حقوق بشری است

امام جمعه سلطانیه به کنلگ‌زنی‌های بی‌ثمر و ناتمام در سلطانیه اشاره کرد و با بیان اینکه ساختمان فرمانداری، استخر و مجتمع رفاهی در حال احداث در جاده قیدار با وجود کلنگ‌زنی با حضور مسئولان همچنان ناتمام هستند، گفت: کنگ‌زنی‌ها یا بدون پشتوانه مالی است یا هزینه بودجه در جای دیگر است.

گلایه امام جمعه سلطانیه از گلنگ‌زنی‌های بی‌سرانجام/تحریم دارویی ایران جنایت حقوق بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، به آثار و برکات تقوا و عواقب گناه اشاره و اظهار کرد: ایمان و تقوا باعث نزول برکات آسمان و زمین اما گناه و معصیت موجب از دست رفتن نعمت‌ها و هلاکت و نابودی انسان می‌شود.

امام جمعه به مسائل و مشکلات شهرستان سلطانیه پرداخت و با بیان اینکه متاسفانه زمانی که خواستند سلطانیه به شهرستان ارتقاء پیدا کند برخی شاخص‌ها و آیتم‌ها ارائه شده و این کار باعث شده شهرستان سلطانیه جزو مناطق برخوردار ثبت شود و مشکلاتی را برای شهرستان بوجود آورد، افزود: محرومیت از بودجه نفت که به مناطق غیر برخوردار اختصاص دارد، یکی از مشکلات شهرستان سلطانیه است.

وی با بیان اینکه شهرستان سلطانیه با وجود کمبودها در حوزه‌های مختلف اعم از زیر ساخت‌ها، بیکاری و اِلِمان شهری همچنان جزو مناطق برخوردار محسوب می‌شود، گفت: مسئولان استان پیگیری کنند تا با تغییر وضعیت، شهرستان سلطانیه مجددا جزو مناطق غیر برخوردار قرار گیرد.

حسینی نسب با اشاره به افتتاح واحد فرآوری شرکت «جی‌تی‌آی» در شهرستان سلطانیه که برای ۱۲۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند، گفت: به نمایندگی از جوانان بیکار تاکید می‌کنم که جوانان بیکار بومی شهرستان سلطانیه باید در جذب در اولویت قرار بگیرند.

امام جمعه سلطانیه به کنلگ‌زنی‌های بی‌ثمر و ناتمام در سلطانیه اشاره کرد و  با بیان اینکه ساختمان فرمانداری، استخر و مجتمع رفاهی در حال احداث در جاده قیدار با وجود کلنگ‌زنی با حضور مسئولان همچنان ناتمام هستند، گفت: کنگ‌زنی‌ها یا بدون پشتوانه مالی است یا هزینه بودجه در جای دیگر است.

وی با تبریک درخشش دانش‌آموزان شهرستان سلطانیه در مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز و تقدیر از آموزش و پرورش، معلمان و خانواده‌های آنان گفت: تقید به ارزش‌های اسلامی و ولایتمداری از شاخصه‌های مهم مردم شهرستان سلطانیه است.

حسینی نسب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و کارکنان قوه قضائیه، تمجید و رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد جهادی، شبانه روزی و پرتلاش و پرانگیزه حدودا دوساله آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه را بالاترین افتخار برای شخص آیت‌الله رئیسی و قوه قضائیه دانست و با بیان اینکه اقدامات قوه قضائیه در دو سال اخیر اعتماد مردم به قوه قضائیه را مضاعف کرد، افزود: رأی مردم به آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری نشانه رضایت مردم از عملکرد ایشان و حمایت از فساد ستیزی و عدالت طلبی قوه قضائیه است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه و با بیان اینکه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از جنس قوه قضائیه است و در امر قضا سابقه درخشان و تجربه گران‌بهایی دارد، تاکید کرد: قوه قضائیه با نصب العین قرار دادن توصیه های شش گانه مقام معظم رهبری در پیام انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه رویکرد تحولی و مبارزه با فساد و عدالت طلبی را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به مذاکرات وین که از سه ماه پیش برای احیای برجام آغاز شده که بخاطر عمل یکطرفه ایران به تعهدات نیمه جان است، گفت: گرگ، گرگ است و ترامپ و بایدن فرقی ندارد و همانطور بعد از توافق هسته‌ای تحریم‌ها را لغو نکردند این بار هم تحریم‌ها را لغو نخواهند کرد.

حسینی نسب با بیان اینکه آمریکا از مذاکرات وین به دنبال دسترسی به اماکن متخلف در ایران و پیوند برجام هسته‌ای به برجام موشکی و منطقه‌ای است، گفت: برجام احیا نخواهد شد مگر اینکه رئیس جمهور منتخب و دولت آینده با اقتدار و قاطعیتِ انقلابی پاسخ گستاخی‌های آمریکا را بدهد تا درس عبرتی برای آمریکا و غربگرایان داخلی باشد.

خطیب جمعه سلطانیه همچنین به مناسبتهای هفته پیش رو اشاره کرد و با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی نماینده امام ره و امام جمعه یزد و چهارمین شهید محراب که در سال ۶۱ در هفتاد و سه سالگی توسط منافقین ترور شد، گفت: ولایتمداری و مردمداری از ویژگی های شهید محراب آیت الله صدوقی بود.

وی همچنین سالروز حمله وحشیانه آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ را یاد آور شد و با بیان اینکه این جنایت توسط مسئولان آمریکایی با دادن مدال افتخار به عامل این جنایت تکمیل شد، تصریح کرد: کسانی که شعار حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده، جز جنایت بر علیه بشریت یا حمایت از جنایتکاران هیچ کاری برای بشریت نکرده اند.

حسین نسب با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی و جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران گفت: حمایت از صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله، حمایت از منافقین، حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی، ترور دانشمندان هسته ای ایران، ترور شهید سردار سلیمانی، تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران حتی تحریم دارو خصوصا در دوران کرونا رونمایی از پرونده سیاه مدعیان دروغین حقوق بشر است.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول