اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصور نکنیم با مذاکره دشمن حامی ما می‌شود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آن‌چه که امروز شاهد آن هستیم و در دنیا می‌بینیم که تمام دنیای کفر و صهیونیسم در مقابل ما است، باید اول مقاومت و صبر کنیم و در مقابل دشمن عقب‌نشینی نکنیم، تصور نکنیم با مذاکره دشمن حامی ما می‌شود.

تصور نکنیم با مذاکره دشمن حامی ما می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد:  رمز پیروزی صبر و تقواست، ۱۴۰۰ سال پیش کتاب الهی همه دستورالعمل‌های زندگی را در همه شرایط بیان کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه امتحان جانی و مالی جزو قطعیات زندگی است، افزود: مشکلات اقتصادی مثل گرانی‌ها و ورشکستگی‌ها و مشکلات دیگر مثل جنگ‌ها و کشتارها، این‌ها بخشی از امتحانات الهی است.

وی تأکید کرد: آن‌چه که امروز شاهد آن هستیم و در دنیا می‌بینیم که تمام دنیای کفر و صهیونیسم در مقابل ما است، باید اول مقاومت و صبر کنیم و در مقابل دشمن عقب‌نشینی نکنیم، تصور نکنیم با مذاکره دشمن حامی ما می‌شود.

میردامادی تصریح کرد: باید مقاومت و صبر کنیم که این نشانه قوی و استوار شدن ملت است که چنین ملتی در برابر دشمن پیروز خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آیه ۲۰ سوره آل‌عمران ابراز کرد: خدا می‌فرماید اول استقامت و صبر داشته باشید که اگر این کار را نکنید در مقابل دشمن نابود می‌شوید، دوم دیگران را به صبر دعوت کنیم، بنابراین ما وظیفه داریم حتی آن‌هایی که به انقلاب و نظام و حتی دین و روحانیون پشت کردند، را به صبر دعوت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: قرآن توصیه می‌کند مرزها را محکم کنید و اجازه ندهید دشمن وارد مرزها شود، چه مرزهای زمینی چه مرزهای اخلاقی، شیطان می‌خواهد همه مرزها را بشکند.

میردامادی با اشاره به جنایات بی‌شمار آمریکا و یادکردن از سالروز حمله به هواپیمای ایرباس ایرانی توسط آمریکا اضافه کرد: بی‌رحمی و بی‌شرمی و قصاوت بالاتر از اینکه هواپیمایی با صدها زن و کودک را منفجر کرده و در یک لحظه ۳۰۰ نفر را بکشند؛ علاوه‌ بر این در کانادا هزاران کودک بومی را به زور به مدارس مخصوص بردند و شکنجه دادند و تجاوز کردند و الآن گورهای دسته جمعی آن‌ها کشف می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند برای همیشه نمی‌توانند خود را حاکم بر دنیا بدانند، گفت: امام بزرگوار ما بشارت دادند ما به زودی آمریکا را زیر لگدهای خود نابود خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امام به گورباچوف گفت مشکل شما اقتصادی نیست که بخواهید از سوسیالیسم به سرمایه‌داری رو آورید؛ مشکل شما خدازدایی است که به زودی آمریکا را هم گرفتار خواهد کرد.

میردامادی با تأکید دوباره بر جنایات آمریکا، به حمایت آمریکا از جنگ بین عربستان و یمن اشاره کرد و بیان داشت: بین دو کشور اسلامی عربستان و یمن جنگ راه می‌اندازند و پول نفت عربستان را می‌گیرند و به آن‌ها سلاح می‌دهند و کودکان یمنی را می‌کشند.

امام جمعه موقت اصفهان در ارتباط با مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: عوامل زیادی دست به دست هم داد تا مردم پای صندوق‌ رأی نیایند، یکی کرونا بود که این موجب شد عده‌ای که حتی دوست داشتند رأی دهند، نتوانستند پای صندوق‌ها بیایند، یکی هم تبلیغات دشمنان بود که سعی کردند این انتخابات، پرشور نباشد و حداقل مردم در این انتخابات شرکت کنند، ولی خواب آن‌ها آشفته شد و مردم مشت محکمی بر دهان آن‌ها کوبیدند.

وی با اشاره به تحرکات ضد انقلاب و برخی جریانات داخلی هم، تأکید کرد: ضد انقلاب و برخی جریانات داخلی هم در داخل فساد کردند و آن باطن خبیث خود را نشان دادند و برای رأی ندادن تبلیغ کردند.

میردامادی با بیان برخی بی‌نظمی‌ها در جریان برگزاری انتخابات و عدم رأی‌گیری از مردم تا ساعاتی بعد از شروع به کار شعب، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و تورم هم موجب گله مردم شده بود، درآمد و حقوق مردم متناسب با مخارج آن‌ها نیست و همین افراد به خاطر این مشکلات معیشتی و گرانی قهر کردند و رای ندادند.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: دشمن می‌گفت حدود ۲۰ درصد در انتخابات شرکت خواهند کرد، ولی نزدیک به ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کردند و بودند افرادی که گفتند چندین بار رفتیم تا بتوانیم رأی بدهیم و دیدید که مردم تا ساعت ۲ نیمه شب هم در صف بودند تا بتوانند رأی دهند.

وی در پایان با اشاره به انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور گفت: نکته مهم در این انتخابات انتخاب اصلح بود، شما به کسی رأی دادید که می‌تواند برای مردم کار کند، او توانست در قوه قضائیه خود را نشان دهد و فقط می‌خواهد مردم را از این فقر و سختی نجات دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ح۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول