اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آشوری: باور به تحول توأم با روحیه انقلابی از ویژگی‌های آقای اژه‌ای است

نماینده مردم هرمزگان گفت: انتصاب آقای اژه‌ای به عنوان رییس قوه قضاییه با توجه روحیات انقلابی و مصمم ایشان در ابعاد مختلف، نویدبخش تداوم تحول در دستگاه قضایی است.

آشوری: باور به تحول توأم با روحیه انقلابی از ویژگی‌های آقای اژه‌ای است

محمد آشوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تداوم تحول در دستگاه قضایی با توجه به روحیات انقلابی آقای اژه‌ای در مناصب مختلف بی شک ادامه خواهد یافت و این روحیه امیدی که در مردم بواسطه برخورد با فساد در ابعاد مختلف بوجود آمده، در دوران ایشان ان‌شاالله ادامه خواهد یافت.

وی افزود: باور به مردم‌داری در کنار تسلط بر مناصب مختلف دستگاه قضا و تجربیات متعدد در عرصه‌های گوناگون یک سرمایه ارزشمند برای اداره دستگاه قضایی توسط ایشان است که با اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه شد و تحرک و پویایی در دستگاه قضایی که منشأ حل بسیاری از مشکلات مردم شده، با همین روحیات میسر است.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت همچنین با اشاره به 6 محور مهم تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان موارد مورد انتظار از آقای اژه‌ای، خاطرنشان کرد: تحقق این موارد بخصوص تداوم سند تحول، گسترش‌ فناوری‌های نوین، بکارگیری نیروهای کارآمد و جهادی و ارتباط با مردم در ابعاد مختلف زمینه‌ساز رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و ثمرات شیرین آن را با رضایت مردم شاهد خواهیم بود.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب روز گذشته با حکمی حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول