اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رد درخواست فرجام‌خواهی شهرداری ماهشهر/ سقوط آزاد دومین خوزستانی در راه است؟!

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست فرجام‌خواهی باشگاه شهرداری ماهشهر را رد کرد.

رد درخواست فرجام‌خواهی شهرداری ماهشهر/ سقوط آزاد دومین خوزستانی در راه است؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پی درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه شهرداری بندرماهشهر در خصوص آرای کمیته انضباطی ماجرای شکایت باشگاه اترک بجنورد علیه این باشگاه، کمیته استیناف پس از بررسی محتویات پرونده و مستندات ارائه شده از سوی باشگاه اترک بجنورد و استعلام به‌عمل آمده از سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان اصفهان درخواست فرجام و تجدیدنظرخواهی باشگاه شهرداری بندرماهشهر را رد و آرای انضباطی صادره در خصوص پرونده شکایت باشگاه اترک علیه باشگاه ماهشهری مبنی بر ۳ بر صفر بازنده شدن شهرداری را تایید کرد.

با تایید آرای انضباطی توسط کمیته استیناف حالا تخلف باشگاه شهرداری بندرماهشهر محرز و سایر باشگاه‌های حاضر در گروه دوم رقابت‌ها که منتظر تایید تخلف این باشگاه در کمیته استیناف بودند تا آنها نیز اقدام و شکایتی علیه باشگاه شهرداری انجام دهند به حالت آماده باش در آمدند.

احتمال دارد که این باشگاه‌ها با تنظیم شکوائیه و طرح دعوی در کمیته انضباطی خواهان برخورد و اعلام سه بر صفر شدن بازی‌های رو در رو خود با تیم شهرداری بندرماهشهر باشند.

پیش از این نیر، تیم نفت امیدیه دیگر باشگاه خوزستانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دلیل استفاده از یک بازیکن غیر مجاز ۶ بازی خود مقابل مقابل رقبای شاکی سه بر صفر بازنده اعلام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول