اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نشست صمیمی جمعی از مؤثران سمنانی/ عموزاده: همه به دولت آینده کمک کنند

کمک به دولت آینده و تلاش همگانی برای رفع مشکلات کشور در نشست صمیمی جمعی از مؤثران سمنانی مورد تأکید قرار گرفت.

نشست صمیمی جمعی از مؤثران سمنانی/ عموزاده: همه به دولت آینده کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نشست صمیمی جمعی از مؤثران حوزه‌های مختلف در حمایت از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور آینده کشورمان در سمنان برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور شماری از شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، روحانیان و ... و فعالان گروه‌های مردمی برپا شد، حاضران بر لزوم قدردانی از مردم به جهت حضور باشکوه در انتخابات، تلاش برای انتخاب آیت‌الله رئیسی و نیز کمک به رفع مسائل و مشکلات کشور به دور از جریان‌سازی‌های سوء و حاشیه‌پردازی‌ها تأکید کردند.

علیرضا عموزاده، از چهره‌های سیاسی استان سمنان در حاشیه این نشست، تشکیل دولت قوی و مردمی را نیازمند مشارکت همگانی و یاری عموم جریان‌های سیاسی، گروه‌ها و مردم دانست و از پشتیبانی همه‌جانبه مردم از آیت‌الله رئیسی قبل و بعد از انتخابات قدردانی کرد.

او با بیان اینکه عمده برنامه‌ها و تبلیغات انتخاباتی آیت‌الله رئیسی نظیر همین نشست اخیر با همراهی و پشتیبانی مردمی برگزار شده است، هزینه حداقلی و توجه به گروه‌های مردمی را در تبلیغات انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب از امتیازات رقابت‌های این دوره بیان کرد.

عموزاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: فعالیت‌های انتخاباتی ستاد آیت‌الله رئیسی در سراسر کشور و استان سمنان چندی بعد از انتخابات پایان یافته است و امروز همه باید جای رقابت، رفاقت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

او گفت: به‌رسم ادب و برای قدردانی از زحمات عزیزانی که خالصانه برای خلق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کردند و کوشیدند تا این رویداد ارزشمند رقم بخورد، این مراسم را با نظر و پشتیبانی گروهی از شخصیت‌های مؤثر استان و شهرستان‌ها برگزار کردیم تا آمادگی عمومی استان برای کمک به رفع مشکلات موجود اعلام شود.

عموزاده اضافه کرد: افراد زیادی در ستادهای انتخاباتی همه کاندیداها به‌خصوص ستادهای متعدد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان سمنان بدون دریافت ریالی از ستاد و با هزینه شخصی و صرف زمان بسیار زحمت کشیدند؛ اما به علت محدودیت‌ها به‌ویژه بیماری کووید-۱۹ و مردمی بودن تمام هزینه‌ها، با این جمع محدود نشستی صمیمی برگزار شد تا راهکارهای کمک به دولت مردمی آینده بررسی شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول