اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ممنوعیت تردد در محورهای شمال باقوت ادامه دارد

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۸ هزار و ۱۰۴ اعمال قانون و همچنین ۱۲ هزار و ۶۰۹ خودرو بازگردانده شدند.

ممنوعیت تردد در محورهای شمال باقوت ادامه دارد

هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم تردد در محورهای شمال هستیم به طوری‌که طی شبانه‌روز گذشته ۹۰۱ دستگاه اعمال قانون و ۱۴۴ دستگاه بازگشت داده شدند.

وی با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در ورودی‌های استان به قوت خود باقی است،افزود: از ابتدای امسال تاکنون  ۳۸ هزار و ۱۰۴ اعمال قانون و همچنین ۱۲ هزار و ۶۰۹ خودرو بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران  با اشاره به مسدود شدن محور هراز، بیان کرد: محور هراز روز‌های یک‌شنبه  ۱۳ و دوشنبه ۱۴ تیر ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌دلیل  انجام تعمیرات روشنایی تونل‌های زیار باغ، تکاور، سپاسد و وانا مسدود می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است و ماموران مستقر در مبادی ورودی از ادامه سفر این خودرو‌ها جلوگیری می‌کنند.

عبادی در پایان با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول