اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حجت الاسلام اژه‌ای اشراف کافی به امور قضایی و مدیریتی دارد

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه مورد انتظار خیلی‌ها بود و رهبر معظم انقلاب به این انتظارات توجه داشتند.

حجت الاسلام اژه‌ای اشراف کافی به امور قضایی و مدیریتی دارد

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری گفت: انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه مورد انتظار خیلی‌ها بود و رهبر معظم انقلاب به این انتظارات عنایت داشتند.

وی افزود: حجت الاسلام اژه‌ای دارای سوابق کاری و مدیریتی طولانی در قوه قضائیه است و اشراف کافی بر امورات و مسائل دستگاه قضا را دارد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه بر بحث مدیریتی در حوزه قضاوت نیز ما شاهد سابقه روشن و همچنین توانمندی وی در این حوزه و اشراف آن بر امورات هم قضایی و هم مدیریتی در قوه قضائیه هستیم.

موحد خاطرنشان کرد: البته لازم و ضروری است که حجت الاسلام اژه‌ای به نکاتی که رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب ایشان به آنها اشاره داشتند توجه کافی داشته و تمام تلاش خود را برای تحقق و اجرای این نکات داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم که در سال آینده و در هفته قوه قضائیه گزارش خوبی را از عملکرد یکساله قوه قضائیه در دوره ریاست آقای اژه‌ای داشته باشیم و ایشان بتوانند گزارش خوبی را به رهبر انقلاب و مردم بدهد.

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری طی حکمی حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس دستگاه قضا منصوب کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول