اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است

مادر شهید حدادیان گفت: شهدا با جان دادن و ایثار زندگی خود، دست آمریکا و منافقین داخلی را از چنگ انداختن به خاک ایران اسلامی قطع کردند، آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است.

آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، فاطمه تاجیک مادر شهید محمد حسین حدادیان از شهدای فتنه دراویش در سال ۹۶ ظهر امروز در نشست تبیین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین، اظهارکرد: حرکت مادران شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص شهید محمد حسین حدادیان گفت: شهید حدادیان بسیجی و در هیئت امام حسین(ع) فعال بود و این ادامه داشت تا در سوریه به جنگ با داعش رفت و مدافع حرم شد و در آنجا نتوانست به آرزوی خود که شهادت بود برسد تا اینکه قسمت بود مدال شهادت در همین تهران برایش محقق گردد.

تاجیک ویژگی های این شهید ۲۲ ساله را اخلاص، اهتمام به نماز اول وقت، صبر و استقات، دینداری، ولایت مداری را در کنار صفت برجسته احترام به والدین دانست.

مادر شهید حدادیان، شهدا را عامل بقای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: شهدا اخلاص دارند و شهید حدادیان مانند دیگر شهدا دغدغه حفظ نظام اسلامی در پرتو ولایت را داشت، شهدا به مرحله دیدن حقایق می رسند و غفلت انسان های معمولی مانند ما است که نمی دانیم خون شهید چقدر حرمت و ارزش در درگاه الهی دارد.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه بشریت و ایران اسلامی بیان کرد: آمریکا همانطور که امام راحل فرمودند برای ما همیشه شیطان بزرگ است و ویژگی شیطان این است که می خواهد صفت شیطانی خود بر دیگران غالب کند و در مورد آمریکا هم همین مورد صدق می کند که از آرامش و پیشرفت ایران هراس دارد زیرا ایران با جاه طلبی، کشورگشایی و دیکتاتوری آنها مشکل دارد.

مادر شهید حدادیان افزود: شهدا با جان دادن و ایثار زندگی خود، دست آمریکا و منافقین داخلی را از چنگ انداختن به خاک ایران اسلامی قطع کردند و نسل جوان باید بداند آمریکا و همدستان آنها چه جنایتی در ایران مرتکب شده اند و اندکی تفکر در مناسبت های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به ما می فهماند که آمریکا گرگی در لباس میش است که به جان بشریت افتاده است.

به گزارش فارس، فاطمه تاجیک از بانوان مبارز و انقلابی و اصالتا ورامینی است که هم اکنون ساکن شهر تهران می باشد که توسط امام جمعه موقت ورامین با اهدای تمثال شهید از خدمات ارزشمندش تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول