اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خبرنگاران کردستانی برای دریافت واکسن کرونا ثبت‌نام کنند

مدیرخانه مطبوعات کردستان گفت: مدیران مسوول رسانه‌های فعال در استان اسامی خبرنگاران رسانه خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور برای دریافت واکسن کرونا اعلام کنند.

خبرنگاران کردستانی برای دریافت واکسن کرونا ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید محمدلطیف حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون خبرنگاران در اولویت سوم تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

مدیر خانه مطبوعات کردستان خاطرنشان کرد: مدیران مسوول رسانه‌های فعال شامل رسانه‌های مکتوب در حال انتشار، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای رتبه‌بندی می‌توانند اسامی خبرنگاران خود را برای اعلام به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پنل اختصاصی خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور، ثبت کنند.

وی تصریح کرد: مدیران مسوول تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه فرصت دارند، نسبت به تکمیل و معرفی اصحاب رسانه اقدام کنند.

وی اذعان کرد: با توجه به برخی محدودیت‌های احتمالی در فاز نخست، اسامی اعلامی، براساس اولویت درج شود و اسامی اعلامی از سوی هر رسانه برای استفاده از سهمیه واکسن خبرنگاران، پس از ارسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف شفاف‌سازی، منتشر می‌شود.

گفتنی است؛ ۱۳۷ خبرنگار در استان عضو اصلی و ۶ نفر عضو افتخاری خانه مطبوعات هستند و در حال حاضر ۱۱۵ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه، ۶۶ نشریه شامل ۱۳ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، ۱۱ ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۸ فصلنامه و ۱۱ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط هستند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول