اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می‌شود

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پیگیری‌های لازم به منظور تسریع در انجام مراحل واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستم و از جهاد کشاورزی می‌خواهیم این موضوع را هرچه‌سریعتر تعیین تکلیف کند.

واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح امروز در جمع خبرنگاران در قرچک، اظهار کرد: علیرغم مدت کوتاهی که از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد، در مسیر رونق تولید خوب حرکت کرده اما نمی‌شود شهرکی که به تهران نزدیک است در تامین برق و سایر موارد زیرساختی کاستی داشته باشد‌.

وی با بیان اینکه شبکه گاز شهرک صنعتی قرچک آماده شده و شرکت گاز باید عملیات تست و تزریق را انجام دهدگفت: تاکنون ۸۰۰ قرارداد در شهرک صنعتی قرچک منعقد شده ‌و واحدها مشغول بکارند و ۳۶۴ واحد نیز در حال ساخت و ساز هستند.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: تمام زیرساخت‌ها از جمله راه دسترسی بهتر به شهرک باید به سرعت تامین شود و هیچ دستگاهی نباید در این زمینه تعلل نکند.

رسولیان بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در هر زمینه‌ای تعهد داشته باشد ملزم به اجرا در اسرع وقت است.

وی افزود: رفع مشکلات واگذاری اسناد مالکیتی، سرمایه‌گذاران را به ادامه مسیر ترغیب می‌کند.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: درحال حاضر در حوزه برق شهرک صنعتی قرچک کسری نداریم اما با توجه به ساخت و سازها، اگر پست برق بموقع احداث نشود و سازمان برنامه و بودجه و شرکت برق به تعهدات عمل نکند به کسری منجر می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول