اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جلب اعتماد و رفاه شهروندان اولویت است/افتتاح 72 پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومانی

شهردار قم با اشاره به اینکه افتتاح ۷۲ پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومانی در برنامه‌های افتتاح هفتگی پروژه‌های شهرداری با عنوان قم در مسیر تحول قرار دارد گفت: ادامه افتتاح پروژه‌های هفتگی قم تا مرداد امسال ادامه دارد.

جلب اعتماد و رفاه شهروندان اولویت است/افتتاح 72 پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد امروز در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح جعفریه و آغاز عملیات اجرایی پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی که در راستای افتتاح هفتگی پروژه‌های شهری با عنوان «قم در مسیر تحول» برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه در مباحث شهری و در مقاطع مختلف ازجمله هفته دولت، دفاع مقدس، دهه کرامت و دهه ولایت تقدیم شهروندان قمی شده است. شهردار قم تصریح کرد: ۷۲ پروژه با عنوان چهارشنبه‌های ” قم در مسیر تحول” پیش‌بینی‌شده که یکی پس از دیگری تا مردادماه اجرایی و افتتاح می‌شود.

وی به افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح جعفریه اشاره کرد و گفت: این طرح از سال ۹۶ آغاز شد که در ادامه دو کیلومتر مسیر به سمت ریل راه‌آهن ساماندهی، پس‌ازآن رمپ و لوپ ها ساماندهی و امروز نیز تقاطع افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در اجرای این طرح رفع مشکلات زائران و به‌ویژه شهروندان قمی بوده است و در این راستا نیز مسیر برای مردم بازگشایی شد تا اعتمادسازی لازم فراهم شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول