اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اذعان پلیس تل‌آویو به همدستی باندهای تبهکار با شاباک

پس از گزارش رسانه‌های خبری درباره افزایش قتل‌ و ترور در اراضی اشغالی فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که باندهای تبهکار در بسیاری از شهرهای عربی با سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم (شاباک) همکاری دارند.

اذعان پلیس تل‌آویو به همدستی باندهای تبهکار با شاباک

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در پلیس رژیم صهیونیستی خبر داد که اکثر رؤسای باندهای تبهکار در شهرهای عربی فلسطین اشغالی با سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم (شاباک) همکاری دارند.

پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد که اظهارات این مقام پلیس تل‌آویو در مقر اصلی فرماندهی پلیس رژیم صهیونیستی در جریان یک جلسه مطرح شده است.

طبق این گزارش، مقام مذکور در این جلسه تصریح کرده است: «تبهکارانی که جنایت‌های خطرناکی را در جامعه عربی رهبری می‌کنند، غالبشان با شاباک همکاری دارند».

وی در ادامه اظهاراتش مدعی شد: «این وضعیت دستان پلیس را می‌بندد. نمی‌توان کاری علیه این افراد که از مصونیت برخوردارند، انجام داد».

بر اساس گزارش عرب۴۸، بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی در جریان نشستی با وزیر امنیت داخلی این رژیم ادعاهایی را هم درباره کمبود ابزارها و امکانات لازم برای تعامل با آنچه «جنایت‌های قومیتی» خوانده، مطرح کرده است.

«عومیر بار-لیف» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اشاره به سرکوب‌های اخیر پلیس و دستگاه‌های امنیتی این رژیم و تعرض شهرک‌نشینیان به شهروندان فلسطینی در قدس اشغالی، گفت: «عرب‌ها مسئولیت حوادث‌ خشونت‌آمیزی که در شهر‌های مختلط (متشکل از عرب‌ها و صهیونیست‌ها) به ما نسبت می‌دهند».

پلیس رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های اخیر میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان در بسیاری از شهر‌های فلسطین اشغالی از جمله «اللد»، «عکا» و «یافا» به اضافه برخی از شهرهای واقع در اراضی اشغالی عرب۴۸، موج جدیدی از دستگیری‌ها را علیه شهروندان فلسطینی آغاز کرده است؛ شهروندانی که تنها در برابر تعرض صهیونیست‌ها اقدام به دفاع از خود می‌کردند.

در پی تشدید تعرض‌های پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینیان در قدس به‌ویژه در منطقه «باب العامود»، مسجد الاقصی و اطراف آن و همچنین محله «الشیخ جراح»، وضعیت امنیتی در اراضی فلسطین بر هم ریخت و کار جنگ دوازده‌روزه‌ اخیر کشیده شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول