اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

حریق خودروی پراید بعد از تصادف با ساینا+ عکس

معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از حریق خودروی پراید بعد از تصادف با ساینا خبر داد.

حریق خودروی پراید بعد از تصادف با ساینا+ عکس

سرهنگ سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری از برخورد شدید پراید با سواری ساینا در محدوده جاده معدن و حریق  پراید در این تصادف خبر داد.

سرهنگ سعید اکبری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت ۵ صبح امروز در محدوده جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) جاده معدن تصادفی شدید بین یک دستگاه پراید و ساینا روی می‌دهد که بادریافت این خبر بلافاصله عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ  در صحنه حاضر شده و به بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول شدند.

وی گفت: ماجرا از این قرار بود که یک دستگاه سواری پراید که در این محدوده در حال تردد بوده به شدت با سواری ساینا از قسمت پهلوی سمت راست برخورد می کند و همین تصادف کافی بود تا پراید دچار حریق شود. 

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: عوامل آتش نشانی نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و به اطفا حریق مشغول شده و آتش سوزی را مهار کردند.

سرهنگ اکبری از رانندگان خواست هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی رانندگی نکنند و حین حرکت حتما به جلو توجه کافی داشته و  فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کرده و از صحبت کردن با تلفن همراه جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول