اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تمدید قرارداد 2 بازیکن با تیم بسکتبال شیمیدر قم

قرارداد دو بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال شیمیدر قم برای دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با این تیم تمدید شد.

تمدید قرارداد 2 بازیکن با تیم بسکتبال شیمیدر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شیمیدر قم در شرایطی گام به مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور می‌گذارد که هدایت این تیم را مهران شاهین‌طبع بر عهده گرفت و در ترکیب جدید خود دو بازیکن از فصل گذشته رقابت‌ها را به همراه خواهد داشت، یکی رافی درغوکاسیان است و دیگری امیرحسین آذری خواهد بود.

رافی درغوکاسیان که فصل گذشته پیراهن شماره 2 تیم شیمیدر قم را بر تن می‌کرد قراردادش به مدت یک فصل دیگر با نماینده بسکتبال استان قم تمدید شد تا این بازیکن در فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران بار دیگر با پیراهن شیمیدر برابر رقبای لیگ برتری به میدان برود.

امیرحسین آذری نیز که فصل قبل پیراهن شماره 86 تیم بسکتبال شیمیدر قم را بر تن می‌کرد، یک فصل دیگر نماینده قم را در لیگ برتر بسکتبال همراهی می‌کند، بازیکنی که همراه با درغوکاسیان از استعدادهای پرورش یافته در باشگاه شیمیدر هستند و جزو سرمایه‌های این باشگاه به شمار می‌روند.

نکته قابل توجه این است که امیرحسین آذری در فصل 1399 – 1398 لیگ برتر بسکتبال نیز شاگرد مهران شاهین‌طبع در تیم شهرداری گرگان بود و همراه با این تیم صدرنشین مرحله مقدماتی لیگ شد اما مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند، سپس آذری راهی شیمیدر قم شد و در فصل 1400 – 1399 همراه با شیمیدر رتبه سوم لیگ برتر را کسب کرد.

دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود و تیم‌ها هم اکنون در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب بهترین مهره‌ها برای حضور پرقدرت در این دوره هستند، لیگی که در حین برگزاری آن باید یک تیم ملی پرقدرت را روانه رقابت‌های کاپ آسیا کند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول