اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

رونمایی از سه سامانه الکترونیکی در سازمان بورس

سه سامانه پنجره واحد، میز خدمت و تبادل اطلاعات با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد.

رونمایی از سه سامانه الکترونیکی در سازمان بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز مراسم رونمایی از خدمات نوین بازار سرمایه و سه سامانه جدید به نام‌های پنجره واحد خدمات بازار سرمایه، سامانه تبادل اطلاعات نهادهای مالی و سامانه میز خدمت الکترونیکی با حضور دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل ساختمان جدید سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

هدف از این سامانه‌ها ارتباط سازمان بورس با سازمان‌های مرتبط مانند سازمان ثبت، سازمان امور مالیاتی، شرکت پست، روزنامه رسمی و سایر ذینفعان بازار سرمایه و همچنین تسهیل در فرآیندهای مجوز و انجام کارها است.

محمدعلی دهقان‌دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این مراسم گفت: اگر سامانه سازمان‌های مرتبط و همکار در یک  جا متمرکز باشد بخش قابل توجهی از زمان و انرژی خدمات گیرندگان سازمان بورس صرفه‌جویی می‌شود.

وی گفت: سامانه ستان برای مجوزها قبلا وجود داشت اما کارآیی لازم را نداشت بنابراین سامانه جدید ستان طراحی شده است که کاملاً‌ الکترونیکی و مجوزهای کاغذی حذف می‌شود.

وی گفت: هر متقاضی برای دریافت مجوز هر لحظه می‌تواند تقاضای خود را رصد کند.

رئیس سازمان بورس با بیان اینکه قبلا میز خدمت فیزیکی وجود داشت گفت: الان میز خدمت الکترونیکی برای نظارت بر بازارها ، ثبت شکایت و سایر خدمات راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول