اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رئیس صداوسیما: رسانه‌های محور مقاومت در حال توسعه هستند

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رسانه‌های محور مقاومت و جهان اسلام با همه قدرت در حال توسعه هستند و به‌زودی شاهد شکوفایی بیشتر آن‌ها در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

رئیس صداوسیما: رسانه‌های محور مقاومت در حال توسعه هستند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران عضو اتحادیه از طریق فضای مجازی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

علی‌عسکری در دهمین دوره اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، این اتحادیه را بسیار قدرتمند و سازنده توصیف کرد و گفت: رسانه های محور مقاومت و جهان اسلام با همه قدرت و توان در حال توسعه هستند و به زودی شاهد رشد و شکوفایی بیشتر آن در عرصه های مختلف خواهیم بود.

اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور در عرصه جنگ رسانه ای در مقابل نظام سرمایه داری و مستبد امریکا و غرب، دستاوردهای زیادی کسب کرد.

علی عسکری با اشاره به جنگ رسانه ای تنگاتنگ در جهان امروز، حضور اتحادیه در خط مقدم نبرد رسانه ای عصر حاضر را ضروری و ارزشمند و پیروزی های کشورهای منطقه در عرصه‌های مختلف را حاصل تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه و نیروهای متخصص و متعهد  در اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی برشمرد.

رئیس صداوسیما با انتقاد از عملکرد غیر قانونی دولت امریکا در نقض آزادی بیان گفت: رسانه های اسلامی با وجود برخی نواقص و کاستی ها، استیصال و ضعف جبهه استکبار را به رخ آنها کشیده و از مبارزه در مسیر حق کوتاه نخواهند آمد. چون عملکرد جبهه اسلام و رسانه های اسلامی مبتنی بر عشق، صداقت و انسانیت است.

وی همچنین با اشاره به فضاحت مالی و عملکرد نامناسب دولت امریکا در سیاست داخلی و خارجی به ویژه حضورش در منطقه، شکست و زوال آن و پیروزی جبهه اسلام را نزدیک و قطعی قلمداد و نسبت به آینده جهان اسلام ابراز امیدواری کرد.

نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی نیز در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجمع عمومی این اتحادیه با تأکید بر حق قانونی مردم جهان و مسلمانان در بهره‌برداری از تولیدات رسانه‌ای پاک و سالم، از اقدام ظالمانه و غیرقانونی آمریکا در حذف برخی از شبکه‌های این اتحادیه از ماهواره‌ها و همچنین مصادره دامنه برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مقاومتی انتقاد کرد و و این اقدام را نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان دانست.

حجت السلام علی کریمیان با تأکید بر عدم سکوت محور مقاومت و رسانه‌های عضو اتحادیه در برابر اقدامات ظالمانه و کودک کشی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین، عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی، پیروزی‌های محور مقاومت و مردم مسلمان فلسطین در جنگ ۱۲ روزه را تحسین کرد.

قطعا ما قوی تر و قدرتمند تر از قبل عمل خواهیم کرد. نمی‌توانیم در مقابل کودک کشی رژیم رژیم صهیونیستی در فلسطین و به خاک و خون کشیدن مردم یمن ساکت باشیم.

دهمین دوره اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با عنوان «عدالت رسانه‌ای و آزادی بیان» پس از وقفه‌ای دو ساله در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران و ۶ شهر مختلف جهان اسلام شامل کابل، بغداد، بیروت، غزه، صنعا و استانبول و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول