اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تجهیز بیمارستان و زایشگاه در منطقه محروم هویزه توسط خادمان امام رضا (ع)

خادمان امام رضا (ع) در بنیاد کرامت رضوی عملیات تجهیز بیمارستان و زایشگاه علامه کرمی (ره) و پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهرستان هویزه را آغاز کردند.

تجهیز بیمارستان و زایشگاه در منطقه محروم هویزه توسط خادمان امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی دو پروژه تجهیز بیمارستان و زایشگاه علامه کرمی (ره) و پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهرستان هویزه آغاز شد.

محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در آیین آغاز عملیات اجرایی این ۲ پروژه گفت: با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی و در سالگرد گرامیداشت شهدای هویزه، ماموریت یافتیم که پس از بازسازی این شهر، ۲ اقدام ماندگار و تاثیرگذار در این نماد شهر مقاومت و ایثار اجرا شود.

وی تصریح کرد: بهسازی و تجهیز بیمارستان محلی و زایشگاه علامه کرمی شهر هویزه را با هدف سهولت دسترسی مردم شریف و مقاوم این شهرستان به فضای درمانی مناسب در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: عملیات اجرایی احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای نیز با هدف خدمت رسانی به مردم منطقه، کاروان‌های راهیان نور و زائران عتبات عالیات آغاز شد.

استادآقا تصریح کرد: بنیاد کرامت رضوی همچنین طرح ایجاد اشتغال پایدار در منطقه را با هدف توانمندسازی خانواده‌ها پیگیری و اجرا می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول