اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

الهیان: برای ایجاد تحول در کشور نیازمند مدیران جوان و انقلابی در دولت آینده هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای ایجاد تحول در 4 سال آینده نیازمند به کارگیری مدیران جوان و انقلابی در دولت بعد هستیم و با توجه به منابع طبیعی و سرمایه‌های خدادادی، با یک تیم کاری قوی در دولت می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.

الهیان: برای ایجاد تحول در کشور نیازمند مدیران جوان و انقلابی در دولت آینده هستیم

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اینکه رویکرد آقای رئیسی یک رویکرد تحولی است و به دنبال تغییرات است طبیعی است که رویکرد تحولی نیازمند نیروها و مدیرانی با نشاط برای اداره آینده کشور است.

وی افزود: در این رابطه نیاز است که تیم کاری دولت بعد همانند آقای رئیسی رویکرد تحولی داشته باشند و مجدانه در این مسیر تلاش کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به کارگیری نیروهای جوان و خوش‌سابقه و با روحیه مدیریت جهادی و انقلابی برای حل مشکلات کشور در دولت بعد راهگشا خواهد بود و این موضوع باید در دستورکار دولت سیزدهم قرار گیرد.

الهیان خاطرنشان کرد: به کارگیری نیروهای توانمند، شایسته، متعهد، جوان و با مدیریت انقلابی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و سامان دهد و از آنجایی که ما به لحاظ نیروی انسانی، منابع طبیعی و سرمایه‌های خدادادی چیزی کم نداریم، با یک برنامه‌ریزی درست و با یک تیم کاری قوی با شاخص‌های ذکرشده دولت بعد خواهد توانست بر بسیاری از مشکلات فائق آید.

وی افزود: در سایه این قبیل اقدامات 4 سال آینده 4 سال پیشرفت، تحول و ایجاد امید در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول