اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهمیت پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان

استاندار قم با اشاره به ضرورت تداوم حمایت از تولید در استان تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به دنبال عملیاتی کردن شعار سال باشد.

اهمیت پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: طرح رونق تولید در استان نیاز به اصلاحات دارد که البته این طرح باید پس از انجام اصلاحات لازم انعکاس داده شود.

وی در ادامه به لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه از شرکت های دانش بنیان به عنوان شرکت های نوپا و نوپدید توجه داد و افزود: گزارش مطرح شده در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بیانگر آن است که هدفگذاری خوبی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری انجام شده و خوشبختانه این بخش از برنامه زمان بندی خود جلوتر است.

استاندار قم ادامه داد: در بخش کشاورزی استان هم فعالیت های خوبی صورت گرفته و البته پیشنهادهایی هم در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید در این بخش مطرح است که باید در جمع بندی ها لحاظ شود.

وی با بیان این که نظارت ها باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تداوم داشته باشد خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه نشست امروز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه نظارتی اصلی بر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نظارت دارد.

وی اضافه کرد: گزارش های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید به صورت سه ماهه ارائه شود تا امکان بازخوردگیری مستمر از مصوبات وجود داشته باشد.

استاندار قم با ابراز رضایت از برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال جاری به «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» لازم است تا عملیاتی سازی این شعار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و در عمل نشان داده شود.

سرمست همچنین از دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خواست تا توجه ویژه ای به انجام بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی استان بویژه در روزهای سه شنبه هر هفته داشته باشد.

وی افزود: تشکیل جلسات هفتگی کارگروه در ستاد استانداری به یک جلسه در ماه محدود و سایر جلسات به صورت بازدید میدانی و تشکیل کارگروه های در سطح عملیاتی برنامه ریزی شود.

استاندار قم در پایان سخنان خود ادارات کل گردشگری و اقتصاد و دارایی استان را موظف به ارائه گزارش در نشست های آتی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول