اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در نهاوند

جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ شهرستان نهاوند خبر داد.

کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در نهاوند

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ نهاوند در راستای شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال، دو محل فعالیت غیر مجاز در این خصوص در سطح شهر شناسایی شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این محل‌ها، ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده، کشف کردند.

جانشین انتظامی استان همدان در ادامه از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف هفت فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه دهفول این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه دهفول شهرستان نهاوند با انجام اقدامات قانونی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: سارق دستگیر شده در تحقیقات فنی صورت گرفته، به هفت فقره انواع سرقت شامل چهار فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت قطعات خودرو، یک فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از مسافران اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که در خصوص متهم اقدامات قانونی و قضائی انجام و در حال پیگیری است گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول