اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش زیست‌محیطی دارند/ پیگیری رفع آلودگی نیروگاه شهید مفتح

دادستان همدان با بیان اینکه مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش های مرتبط با حوزه محیط زیست دارند گفت: قوه قضاییه در این راستا پیگیری‌های قابل توجهی برای رفع آلودگی نیروگاه شهید مفتح انجام داده است.

مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش زیست‌محیطی دارند/ پیگیری رفع آلودگی نیروگاه شهید مفتح

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی ظهر امروز در دیدار به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در هفته قوه قضاییه اظهار کرد: مسئولان بیشتر از مردم نیاز به آموزش حفاظت از محیط زیست دارند.

وی با بیان اینکه مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش های مرتبط با حوزه محیط زیست دارند افزود: در حوزه محیط زیست در کنار آموزش‌ها نیاز است گروه‌های مطالبه‌گر پای کار بیایند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

دادستان همدان با اشاره به اینکه هرجا مطالبه‌گری رخ داده است، اتفاقات خوبی در حوزه حقوق عامه را شاهد بوده‌ایم از پیگیری مطالبات مردم در حوزه محیط زیست در استان خبر داد و گفت: قوه قضاییه در این راستا پیگیری‌های قابل توجهی برای رفع آلودگی نیروگاه شهید مفتح انجام داده که با حصول نتیجه به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان نیز در نظارت و پیگیری حقوق عامه گفت: آلودگی ناشی از فعالیت نیروگاه شهید مفتح و خروجی فاضلاب همدان در محور جورقان از چالش های مهم محیط زیست استان است

سید هادی مصطفوی افزود: از حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت و صیانت از مسائل محیط زیستی که با سلامت مردم و جامعه سر و کار دارد حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید دو مشکل عمده محیط زیستی استان از جمله آلودگی ناشی از فعالیت نیروگاه شهید مفتح و خروجی فاضلاب همدان در محور جورقان با قید فوریت برطرف شود و دستگاه قضا هر اقدامی لازم باشد برای رفع این مشکل انجام می دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه قوه قضاییه همواره حمایتگر مجموعه محیط زیست استان بوده است گفت: دستگاه قضایی و هدایت و حمایت‌های همیشگی این مجموعه در استان همدان موجب تقویت محیط زیست استان در دفاع از انفال است.

محسن جعفری‌نژاد بسطامی افزود: همواره اعتقاد داریم در کنار تولید و اشتغال باید به توسعه پایدار و مسائل محیط زیستی توجه داشت و توسعه نباید موجب به خطر افتادن سلامت مردم شود.

وی با بیان اینکه در مسیر توسعه پایدار حرکت کردن مسئله پیچیده‌ای است گفت: هر جا حمایت دستگاه قضا از حفاظت محیط زیست بوده است، به شکل قوی‌تری وارد شدیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان بر ضرورت نگاه پیشگیرانه در حوزه محیط زیست تاکید کرد و گفت: نیاز به وحدت رویه و نگاه جامع استانی در حوزه حفظ محیط زیست داریم و مسائل را باید جلوتر از منافع کوتاه مدت دید.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول