اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش ۲۲۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از افزایش ۲۲۳ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ۵۱۰ سوداگر مرگ در عملیات‌های پلیسی دستگیرشده‌اند.

افزایش ۲۲۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه هدفمند با مواد مخدر و ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد مستلزم احساس مسئولیت جمعی، مشارکت اجتماعی و اقدام مؤثر و هدفمند در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با تأکید بر اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با حداکثر توان، تلاش جهادی و متعهدانه و بهره‌گیری حداکثری و هدفمند از امکانات و تجهیزات عرصه را بر فعالیت سوداگران مرگ تنگ کرده است افزود: از ابتدای سال جاری نزدیک به یک‌تن انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی از دستگیری ۵۱۰ سوداگر مرگ در طول این مدت خبر داد و افزود: در این حوزه نیز شاهد افزایش ۳۱ درصدی هستیم.

بساطی از اجرای طرح آرامش و دستگیری ۲۸۰ نفر معتاد متجاهر خبر داد و افزود: طرح آرامش باهدف پاک‌سازی تفرجگاه‌ها، مراکز تجاری، ترمینال‌ها، اماکن تفریحی و تاریخی مناطق آلوده و جرم خبر از لوث مجرمین و افراد بزهکار معتادین سارق و پرخطر اجرا شد که در این خصوص ۲۸۰ نفر معتاد سارق پرخطر شناسایی و دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول