اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه یزد: پاسداری کادر درمان در مهار کرونا ستودنی است

امام جمعه یزد با اشاره به عملکرد قابل قبول کادر درمان و وزارت بهداشت در بحث مقابله با کرونا، گفت: عملکرد کادر درمان در شیوع ویروس کرونا نماد عزت، انسانیت و سند پرافتخار تعهد و تدین است.

امام جمعه یزد: پاسداری کادر درمان در مهار کرونا ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در پیش از ظهر امروز در سی و چهارمین آئین پویش سراسری ره سلامت که به میزبانی استان دارالعباده برگزار شد، با اشاره به عملکرد مطلوب وزارت بهداشت و کادر درمان در مهار شیوع کرونا، اظهار کرد: کادر درمان استان یزد به خوبی در بحث مقابله با شیوع کرونا عمل کردند و نتیجه‌گیری مناسب در این خصوص مستلزم همراهی مستمر آحاد مردم است.

وی با بیان این‌که بدن انسان سرشار از رموز مختلف است، افزود: پزشکان به واسطه نوع مهارت و علمی که دارند می‌توانند مبلغ عزمت انسانی و مروجان نعمت‌های الهی باشند.

امام جمعه یزد عملکرد کادر درمان در شیوع ویروس کرونا را نماد عزت و انسانیت آنها دانست و گفت: پزشکان می‌توانند معلمان تربیتی خوبی باشند و باید بیش از پیش از ظرفیت خود به نفع توسعه فرهنگی، دینی و اجتماعی جامعه استفاده کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی خطاب به مسئولان ارشد کشور حمایت از کادر درمان استان یزد را خواستار شد و تصریح کرد: اگر عملکرد کادر درمان با تقوای الهی همراه باشد اقدامی بزرگ و ماندگار خواهد بود که خوشبختانه این مهم به خوبی در بحث مقابله با کرونا در رفتار بسیاری از پرسنل کادر درمان استان یزد مشاهد شده است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان سلامت ادامه داد: به طور قطع به خانواده‌های داغدار هم بسیار سخت می‌گذرد اما در نظر داشته باشید که خدمات شهدای شما به جامعه بشری هرگز فراموش نخواهد شد و پاداش آنها نزد خداست.

امام‌جمعه یزد با اشاره به کلام خداوند که می‌فرماید شهدا نزد او روزی می‌خورند بیان کرد: جایگاه شهدا بسیار عظیم است و خانواده‌های شهدا باید شهیدان را حاضر و ناظر و زنده بدانند و برای حفظ این جایگاه ارزشمند بکوشند و صبر و مقاومت را از خدا بخواهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: فرزندان این شهدا باید بر اساس اخلاق اسلامی و با ایمان و معنویت رشد کنند تا بتوانند جانشین شایسته پدران و مادران خود باشند و حرکات خوب آنها در آینده و خدمتگزاری آنها به مردم، درجات پدران و مادران خود را ارتقاء دهند.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول