اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایستگاه آتش نشانی شهرک وحدت به بهره برداری رسید

ایستگاه شماره ۱۰۸ آتش نشانی در شهرک وحدت فردیس با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احداث شد و صبح امروز به بهره برداری رسید.

ایستگاه آتش نشانی شهرک وحدت به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی امیری، سرپرست شهرداری فردیس، در حاشیه بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی فردیس، گفت: ایستگاه شماره ۱۰۸ آتش نشانی شهرک وحدت به همت معاونت و کارکنان حوزه عمران و امور زیربنایی شهرداری فردیس به مساحت یک هزار و  ۳۰۰ متر مربع، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان در  مدت ۶ ماه احداث و امروز به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر ضرورت احداث این ایستگاه با توجه به جمعیت شهرک وحدت و تسریع در خدمت رسانی به ساکنان این منطقه، افزود: با توجه به تراکم بالای جمعیت در شهرک وحدت،  نبود ایستگاه مستقل در این منطقه همواره از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده است بنابراین ایستگاه ۱۰۸ شهرک وحدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان احداث شده است.

امیری افزایش تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در جهت ارتقای کیفیت خدمت رسانی به شهروندان  را از جمله اولویت های شهرداری دانست.

در ادامه حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس نیز با بیان اینکه بهره برداری ایستگاه ۱۰۸ آنش نشانی در شهرک وحدت از ضرورت های مورد نیاز  سازمان آتش نشانی بوده است؛ گفت: با توجه به اینکه ما در  حدفاصل بین شهرک های ۱۷ شهریور و اهری ایستگاهی نداشتیم و نیز با وجود ترافیک فردیس، زمان رسیدن نیروهای آنشنشانی به محل حادثه در این محدوده،  به ۲۰ دقیقه هم می رسید که با استقرار  ایستگاه ۱۰۸ ، این مشکل برطرف می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی سیمین دشت به این منطقه وجود یک ایستگاه آتش نشانی در این محدوده می‌تواند کمک موثری در کاهش اثرات حوادث منطقه باشد.  

عاشوری بر لزوم توسعه تجهیزات آتش نشانی در سطح شهر  فردیس به تناسب جمعیت، تاکید کرد و  گفت: در  ایستگاه ۱۰۸ آتش نشانی فردیس یک خودروی سنگین حریق و نجات و یک خودروی پیشروی نجات، با ۱۵ نیرو، در هر شیفت ۵ نفر،  مسنقر هستند و از امروز به صورت رسمی خدمت رسانی به اهالی منطقه را آغاز کردند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول