اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دو برابر شدن خدمات کمیته امداد به نیازمندان ایلامی

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: علی‌رغم مشکلات عدیده اقتصادی و کرونا خدمات کمیته امداد استان ایلام در سال 99 دو برابر سال قبل از آن بود.

دو برابر شدن خدمات کمیته امداد به نیازمندان ایلامی

قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سال ۹۹ با اینکه با مشکلات عدیده اقتصادی و کرونا همراه بود با این حال خدمات کمیته امداد در استان ایلام دو برابر سال قبل از آن بود.

وی افزود: همراهی خوب خیرین با کمیته امداد و مشارکت آنان در کمک به نیازمندان باعث شد فشار سختی‌های اقتصادی بر مردم کمتر شود و در شرایط کرونا شاهد جلوه‌های زیبا و نیکوکارانه مردم استان بودیم.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: در رمضان امسال هم پویش‌های خوبی را شاهد بودیم و خیرین در شهرستان چرداول همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد دارند.

وی افزود: از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از کمیته امداد درآمد باثبات برای خانواده‌ها از طریق توانمندسازی و تکریم خانواده‌های مددجو است و تلاش ما در کمیته امداد این است این دو مهم به خوبی محقق شوند.

موسی‌نژاد ادامه داد: بخشی از محرومیت‌ها و مشکلات اقتصادی در استان ایلام متاثر از محرومیت فرهنگی است و اعتقاد ما این است در استان ایلام فرهنگ کار و تلاش باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

وی افزود: در کمیته امداد ارائه خدمات قرض الحسنه‌ای به نیازمندان به جای کمک‌های بلاعوض در اولویت قرار گرفته است و سال گذشته در  شهرستان چرداول بیش از ۱۳ میلیارد تومان خدمات قرض الحسنه‌ای به مردم ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد ادامه داد: توسعه فرهنگ توانمندسازی در بین مددجویان در استان به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و هدف ما این است مردم به سمت کار و تلاش بیشتر هدایت شوند.

وی افزود: در زمینه زکات با اینکه ظرفیت‌های بزرگی در شهرستان چرداول و دیگر نقاط استان وجود دارد اما از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است لذا نیازمند این هستیم که فرهنگ توسعه زکات در این شهرستان بیشتر تقویت شود و در این زمینه کارگروه‌هایی باید فعال شود.

موسی‌نژاد ادامه داد: به منظور اعتماد سازی بیشتر در بین مردم زکات پرداختی در هر شهرستان و منطقه در همان مناطق هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول