اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور مشخص و معرفی شدند

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، با معرفی رکاب‌زنان برتر کشوری در مجموعه نمک‌آبرود چالوس به کار خود پایان داد.

نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور مشخص و معرفی شدند

دبیر هیأت دوچرخه‌‎‌سواری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در چالوس مازندران اظهار کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور به مدت ۲ روز در ۶ و ۷ تیر ماه در مجتمع تفریحی و گردشگری نمک‌آبرود چالوس برگزار و با معرفی قهرمانان به کار خود پایان داد.

عبدالمطلب کریمی افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ در ماده استقامت و تایم تریل در منطقه نفریحی توریستی نمک آبرود چالوس مازندران با همکاری شرکت بهپاک و با برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در دو رشته تایم تریل و استقامت برگزار و با قهرمانی بهنام آرین از تیم استان همدان در بخش تایم تریل انفرادی و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد از استان آذربایجان شرقی در بخش استقامت جاده ای به کار خود پایان داد.

کریمی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۵ دوچرخه‌سوار در ۲ بخش استقامت و تایم تریل از ۱۴ استان مازندران،‌ آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، کرمان ، گیلان ، مرکزی و همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دارا بودن جوابیه تست منفی پی سی آر برگزار شد.

 

دبیر هیأت دوچرخه‌‎‌سواری استان مازندران تصریح کرد: در روز نخست مسابقات دوچرخه‌‌سواری قهرمانی کشور در بخش استقامت ۴۶ رکاب‌زن ۱۲۰ کیلومتر را رکاب زدند و در رشته استقامت بزرگسالان ، سعیدصفرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، محمد گنج خانلو از فولاد مبارکه سپاهان و میثم رضایی از قزوین نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

وی افزود: در استقامت جاده امید هم مهدی آقاکاشی از قزوین، علی لبیب از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و امیرحسین جمشیدیان از فولاد مبارکه سپاهان به مقام اول تا سونم رسیدند.

کریمی یادآور شد: در بخش تایم تریل انفرادی هم ۱۹ نفر دوچرخه‌سوار بزرگسال، امید و همچنین سه رکاب‌زن آزاد در مسافتی به طول ۴۵ کیلومتر با هم به رقابت پرداختند و در رشته تایم تریل، بهنام آرین از همدان اول، مرتضی رضوانی از مازندران دوم و سعید صفرزاده از دانشگاه آزاد  اسلامی استان آذربایجان شرقی سوم شد.

دبیر هیأت دوچرخه‌‎‌سواری استان مازندران افزود: در تایم تریل امید هم امیرحسین جمشیدیان از فولاد مبارکه سپاهان و علی‌اصغر موسی‌زاده از فولاد مبارکه سپاهان مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

 

وی گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ در ماده استقامت و تایم تریل در منطقه تفریحی توریستی نمک آبرود چالوس مازندران با همکاری شرکت بهپاک برگزار شد و با حضور سیداحمد میری قلعه‌سری رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران، امیرحمزه توسلی مدیر عامل بهپاک و مسؤولان دوچرخه‌سواری کشوری و استانی از نفرات برتر تجلیل شد.

به گزارش فارس،  مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور به منظور مشخص شدن قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات المپیک توکیو برگزار شد و ایران در المپیک توکیو یک سهمیه دارد و سعید صفرزاده به عنوان تنها نماینده ایران در المپیک توکیو مشخص و معرفی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول