اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شناسایی و کشف مزرعه استخراج رمزارز در غرب مشهد

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شناسایی و کشف یک مزرعه استخراج رمز ارز در یک واحد صنعتی محور غرب مشهد خبر داد.

شناسایی و کشف مزرعه استخراج رمزارز در غرب مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله‌زو اظهار کرد: در گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد یک مزرعه استخراج رمز ارز در یک واحد صنعتی محور غرب مشهد شناسایی شد.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در بازرسی این واحد صنعتی تعداد ۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر ) به ارزش تقریبی بیش از پنج میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه بازرسان این سازمان با هماهنگی قضایی، دستگاه‌های کشف‌شده را به سازمان اموال تملیکی منتقل کردند، ابراز کرد: در این راستا بازرسان برای فرد متخلف پرونده گزارش بازرسی تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بیاتی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول