اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تزریق دوز دوم واکسن کرونا در بابل شتاب گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تزریق دوز دوم واکسن کرونا به جمعیت زیرمجموعه این دانشگاه به میانگین روزانه ۵۰۰ نفر رسیده است که نشانگر شتاب گرفتن روند در روزهای اخیر است.

تزریق دوز دوم واکسن کرونا در بابل شتاب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از مجموع ۳۸ هزار و ۱۹۹ نفری که دوز اول واکسن عمومی کرونا را در بابل دریافت کردند، تاکنون به ۱۲ هزار و ۱۹ نفر دوز دوم هم تزریق شد و این روند در روزهای اخیر با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: در شرایط فعلی اولویت اصلی تزریق واکسن کرونا به افرادی است که دوز اول را دریافت کردند، ۴۰ مرکز روستایی به همراه تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و دو مکان تجمعی در مصلای بزرگ بابل و پردیس دانشگاه علوم پزشکی تزریق واکسن کرونا را  انجام می‌دهند و در صورت دریافت واکسن‌هاى بیشتر، مرکز واکسیناسیون خودرویی هم در محل پارک پردیس بابل شروع به‌کار خواهد کرد.

جلالی تصریح کرد: همچنین تاکنون به ۲ هزار و ۹۵۶ نفر از ۳ هزار شهروند بابلی که در طرح داوطلبانه دریافت واکسن مشترک ایران و کوبا شرکت کرده بودند،  دوز دوم هم تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مثل دوز اول از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به افراد اطلاع‌رسانی می‌شود و افراد مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و درمان نداشته باشند.

این مسوول یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی بابل از تمام ظرفیت خود استفاده کرد تا مکان‌های مختلفی را برای تزریق واکسن کرونا آماده کند تا افراد بدون زحمت در نزدیک‌ترین مکان زندگی خود بتوانند این واکسن را دریافت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول