اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بازدید نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده بازدید کرد.

بازدید نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان‌غربی، اعضای شورای تامین و نماینده مردم شهرستانهای نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین حوزه سلامت شهرستان، روز دوشنبه مورخه هفت تیر ماه ۱۴۰۰ از روند و میزان پیشرفت پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده بازدید کردند.

طی این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد مختصات این پروژه در مورد روند و میزان پیشرفت پروژه گفت: پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی استان بوده و با توجه به قطب بودن آن نسبت به شهرستان‌های اشنویه و پیرانشهر و سردشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این پروژه نیز همانند مرکز آموزشی درمانی جامع زنان دکتر مهزاد هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ سیستم‌های تاسیساتی و تجهیزاتی جزو به روزترین و با کیفیت‌ترین بیمارستانها می‌باشد.

آقازاده تصریح کرد: با توجه به خریداری شدن تمام دستگاه‌های تاسیساتی و مصالح و لوازم مورد نیاز، با پیشرفت ۷۰ درصدی جزو پروژه‌های الویت دار استان در حوزه سلامت بوده و با پیگیری برای  تامین اعتبار لازم به زودی افتتاح خواهد شد.

 نیکزاد با بازدید از این پروژه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی وقفه مسئولین استانی و شهرستانی علی الخصوص در حوزه سلامت استان از روند پیشرفت پروژه ابراز خرسندی کرده و در همان محل پروژه طی تماس تلفنی خواستار تسریع در روند تامین اعتبار این پروژه شده و گفت: با توجه به پیشرفت چشمگیر این پروژه، با پیگیری‌های لازم مابقی اعتبار لازم جهت اتمام و افتتاح این پروژه به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول