اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بهره‌مندی ۳۲ روستای جبالبارز جنوبی از آب شرب سالم به همت سپاه

فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: امسال علاوه بر روستای بندر ریز ۳۲ روستای دیگر بخش جبالبارز جنوبی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و خیران از نعمت آب شرب لوله‌کشی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

بهره‌مندی ۳۲ روستای جبالبارز جنوبی از آب شرب سالم به همت سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، امروز همزمان با هفته قوه قضائیه به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، سپاه عنبرآباد، خیران و عشایری پروژه آبرسانی به روستای محروم بُندَر ریز بخش جبالبارز جنوبی با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: این پروژه شامل ۶هزار و ۵۰۰ متر لوله‌گذاری و مخزن ۴۰هزار لیتری است که در مجموع بیش از ۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه ۷۰خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند و یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این روستا برطرف شد.

فرمانده سپاه عنبرآباد عنوان کرد: امسال ۳۲ روستای دیگر بخش جبالبارز جنوبی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و خیران از نعمت آب شرب لوله‌کشی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول