اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعامل پلیس و دستگاه قضا رضایت‌مندی عمومی را افزایش می‌دهد

فرمانده انتظامی استان سمنان سطح تعامل و هماهنگی‌های پلیس و دستگاه قضا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر چه این همراهی‌ها و همدلی‌ها تقویت شود، میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش می‌یابد.

تعامل پلیس و دستگاه قضا رضایت‌مندی عمومی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان سمنان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه انجام شد، یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به‌خصوص آیت‌الله بهشتی را گرامی داشت.

وی سطح تعامل و هماهنگی‌های کنونی پلیس و دستگاه قضا را بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی و تأکید کرد: هرچه این همراهی‌ها و همدلی‌ها تقویت شود، میزان رضایتمندی مردم از خادمان خود در این دو دستگاه نیز افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان سمنان زاویه گرفتن با ولایت را مایه خسران دنیا و آخرت دانست و بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی به اینکه سربازان ولایت هستند، افتخار می‌کنند و ما این سربازی را برترین و بالاترین مدال برای خود می‌دانیم.

حسنی از ترویج فرهنگ گره‌گشایی از کار مردم در اماکن انتظامی به‌ویژه در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: در تمام ساعات شبانه‌روز در خدمت مردم هستیم و برای امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی همفکری و هم‌اندیشی مقامات انتظامی و قضایی را در ارتقای احساس امنیت عمومی مؤثر خواند و گفت: از هر اقدام و کاری که به نفع مردم باشد، استقبال خواهیم کرد.

محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان نیز در این دیدار از حسن توجه مسؤولان انتظامی و تعامل ارزنده فرماندهان و کارکنان ناجا با سطوح مختلف قضایی قدردانی کرد و افزایش همراهی و همکاری‌ها را بهترین شیوه برای پیشبرد امور دانست.

همچنین در این نشست بر برگزاری نشست‌های فصلی مقامات ارشد انتظامی و قضایی استان سمنان با هدف تقویت همدلی و همکاری‌ها و رفع هرگونه مانع بر سر راه تعامل سازنده این دو دستگاه تأکید شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول