اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برخورداری دورافتاده‌ترین روستاهای کردستان از امکانات رفاهی به برکت نظام/امیدآفرینی و مطالبه‌گری اولویت علما و روحانیون باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، گاز طبیعی، آب، برق، تلفن و سایر امکانات رفاهی به دورافتاده‌ترین روستاها در سطح استان کردستان و کشور رسیده است.

برخورداری دورافتاده‌ترین روستاهای کردستان از امکانات رفاهی به برکت نظام/امیدآفرینی و مطالبه‌گری اولویت علما و روحانیون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه امروز در دیدار با روحانیون شهر زرینه دیواندره با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهید بهشتی، اظهار کرد: ملت ایران در انقلاب بر خیلی از مشکلات فائق آمدند و به پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کردیم.

وی  تصریح کرد:‌ در ایران اسلامی کارها و اتفاقات زیادی افتاده که بیان آنها در جامعه موجب امیدآفرینی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: شهر زرینه از شهرهایی است که به برکت انقلاب و همراهی همیشگی مردم توسعه خوبی پیدا کرده و زیرساخت‌های خوبی در آن ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت:‌در این 42 سال از عمر انقلاب، ملت با توطئه‌های زیادی از جنگ تحمیلی، تحریم و غیره مواجه بوده ولی با وجود تمام این مشکلات حرکت‌های توسعه‌ای خوبی شکل گرفته است.

وی گفت: در همین استان کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید بومی و 18 هزار شهید مهاجر در راه دفاع از انقلاب و کشور عزیزمان تقدیم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد:‌ ما الان در تحریمی قرار داریم که در 200 سال گذشته هیچ کشوری اینگونه مورد هجمه قرار نگرفته است که امیدواریم در آینده با برنامه‌ریزی هایی این تحریم‌ها بی اثر شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، گاز طبیعی، آب، برق، تلفن و سایر امکانات رفاهی به دورافتاده‌ترین روستاها در سطح استان کردستان و کشور رسیده است.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی مهم‌ترین نیاز امروز جامعه ما است، گفت: با تزریق انرژی منفی مشکلی حل نمی‌شود، همه باید در حوزه امیدآفرینی به جامعه تلاش کنیم و این مهم باید در اولویت علما و روحانیون قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مطالبه‌گری را ضروری دانست و اذعان کرد: مطالبه‌گری و درخواست کردن حق هر انسانی است اما باید در چهارچوب درست این مهم را پیش ببریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: حل مشکلات اقتصادی، مقابله با گرانی و ریشه کن کردن کرونا در حدود توان و اختیارات ما نیست ولی می‌توانیم با خوشرویی و کلام زیبا اطرافیانمان را به زندگی امیدوار کنیم چرا که با کج خلقی و بدرفتاری هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

 وی اظهار کرد: دعوت به آرامش از دیگر اولویت‌ها و ملاک‌های مورد توجه جامعه روحانیون، علما، فرهیختگان و اندیشمندان باشد و در این راستا هرچه در توان دارند بکار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بعد از امیدآفرینی، تزریق آرامش به جامعه از ضرورت‌های شرایط امروز است، عنوان کرد: داشتن صبر و طاقت و منطقی برخورد کردن در موقعیت‌های مختلف باید ملاک همه باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی از مشارکت حداکثری و قابل قبول مردم بصیر دیواندره در انتخابات 28 خرداد تقدیر کرد و گفت: این میزان مشارکت با وجود تمام مشکلات اقتصادی و غیره به معنای تلاش تک تک شما برای تغییر وضعیت و درست شدن شرایط است.

وی اضافه کرد: کردستان جایی است که برای انسان جذابیت معنوی دارد که بخشی از آن بخاطر رفتارها و شهدایی است که تقدیم اسلام، نظام و ارزش‌های آن شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: کردستان، استان فرهنگی با مردمی انقلابی و بصیر و همیشه در صحنه است باید به این داشته‌ها توجه کرد مشکلاتی وجود دارد اما باید با توجه به ظرفیت‌ها زمینه توسعه همه جانبه را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: امیدواریم در دولت جدید اتفاقات خوبی بیفتد و مشکلات حل شود اداراتی که در این شهرستان وجود ندارد، برای رفاه حال مردم فعال شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول