اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خانواده‌های داوطلبان کنکور سراسری از تجمع در محل برگزاری آزمون خودداری کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آستانه برگزاری آزمون کنکور سراسری 1400، از خانواده‌های داوطلبان آزمون خواست تا برای جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کووید ۱۹ از تجمع در محل برگزاری آزمون، خودداری کنند.

خانواده‌های داوطلبان کنکور سراسری از تجمع در محل برگزاری آزمون خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران در آستانه برگزاری آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۰ اظهار کرد: به خانواده‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم که با همت کارشناسان بهداشت سراسر استان، محیط‌های ایمن برای داوطلبان کنکور در سراسر استان مهیا کنیم.

وی با اشاره به تجربه‌ی برگزاری آزمون سراسری کنکور سال گذشته در زمان شیوع کووید ۱۹ افزود: تمامی مراکزی که برای برگزاری کنکور در سطح استان معرفی‌شده‌اند، پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از آزمون، توسط کارشناسان بهداشتی مورد بازدید و بازرسی قرارگرفته تا محیطی ایمن برای برگزاری کنکور امسال مهیا باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی داوطلبان باید برای ورود به جلسه‌ی آزمون، به ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده مجهز باشند، گفت: در صورت غفلت از این مهم، برگزارکنندگان آزمون در حد توان، این امکانات را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند.

حیدرزاده با توصیه‌ به خانواده‌های داوطلبان کنکور سراسری، بیان کرد: خانواده برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان از تجمع در محل‌های آزمون خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه همکاری اولیا و دانش آموزان برای برگزاری هر چه‌بهتر و سالم‌تر آزمون سراسری بسیار مهم است، تصریح کرد: انتظار داریم که خانواده‌ها بدون تجمع در محل آزمون با کارشناسان بهداشتی و برگزارکنندگان آزمون سراسری، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در صورت حضور والدین در محل آزمون، خانواده‌ها در فاصله‌های حداقل دوم‌تری و فضای باز منتظر فرزندانشان باشند، تا خطر انتشار و ابتلا به کووید ۱۹ به حداقل برسد.

به گزارش فارس، آزمون سراسری امسال، از ۹ تا ۱۲ تیر هم‌زمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول