اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صدور و تمدید ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از صدور و تمدید ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

صدور و تمدید ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون۱۷ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و پروانه 14 واحد تولیدی تمدید شده است.

 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروانه‌های صادره مربوط به واحدهای تولیدی، صنایع ساختمانی و معدنی، شیمیایی، غذایی و کشاورزی است.

 وی تصریح کرد: اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد نشانه تعهد تولید کننده یا ارایه کننده محصول و خدمت با کیفیت به رعایت ضوابط و موازین، احترام به حقوق مصرف کنندگان و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون علامت استاندارد یا با کیفیت پائین تر از استاندارد ممنوع است.

رحمتی تصریح کرد: تولید کنندگانی که محصولات و تولیدات آنها مشمول مقررات استاندارد اجباری است باید قبل از تولید انبوه، توزیع و فروش کالاها، نسبت به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام کرده و نشان ملی استاندارد ایران را با کد رهگیری ده رقمی، بر روی محصول و بسته بندی خود به نحوی درج نمایند که توسط مصرف کننده به وضوح دیده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول