اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت حدود ۳۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سمنان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت نزدیک به ۳۰ میلیون تردد خودرو طی سه‌ ماه نخست سال جاری در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

ثبت حدود ۳۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سمنان

محمدحسین فیروزجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به این‌که طی سه ماه نخست سال جاری بیست و نه میلیون و هشت‌صد و هشتاد و سه هزار خودرو در محورهای استان تردد داشته‌اند گفت: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین طی این مدت ۷.۲۲ درصد بوده است.

وی با اشاره به وجود ۵۶ دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان سمنان گفت: تردد در محورهای ورودی این استان طی این مدت، سه میلیون و ۸۵۱ هزار خودرو بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به این‌که طی این بازه زمانی متوسط تردد در بزرگراه امام رضا (ع) ۳۸۶ وسیله نقلیه در ساعت بوده است، افزود: تردد در بزرگراه امام رضا (ع) نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۱۴ درصد افزایش داشته است.

فیروزجائیان خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تردد پلاک‌های ثبت‌شده در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به خودروهای با پلاک استان‌های سمنان، تهران و خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول