اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای تعهدات ناتمام در طرح‎های هادی، اولویت اصلی بنیاد مسکن گلستان

معاون روستایی بنیاد مسکن گلستان اولویت اصلی این سازمان را اجرای تعهدات ناتمام طرح‎های هادی در سال جاری عنوان کرد.

اجرای تعهدات ناتمام در طرح‎های هادی، اولویت اصلی بنیاد مسکن گلستان

محمدرضا ولی‌اللهی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: طرح هادی روستایی از برنامه دوم توسعه در سطح کشور و استان شروع شد و تاکنون در ۶۷۳ روستای گلستان طرح هادی آغاز و فاز یک ۲۲۰ روستا به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح هادی نیازمند تأمین اعتبار است مدت زمان عملیات اجرایی بین دو تا سه سال زمان می‎برد البته دستورالعمل‎ها بیانگر دو سال زمان برای اجرای طرح هادی است اما با توجه به شرایطی که در تأمین اعتبار وجود دارد اجرای طرح هادی سه تا چهار سال زمان نیاز دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان یکی از دلایل تأخیر در اجرای طرح هادی را تعریض معابر عنوان کرد و گفت:کوچه‎ها و معابر روستا معمولأ با عرض‎های محدود دو تا چهار متر بنا شده است و ساماندهی شبکه معابر به اندازه عرض استاندارد زمان بر است  و صرف نظر از زمان بر بودن بازگشایی معابر نیازمند تأمین اعتبارات است که این امر با تأخیر انجام و منجر به طولانی شدن تعهدات پروژه‎ها می‎شود.

ولی اللهی یکی از سیاست‎های اصلی بنیاد مسکن را اجرای پروژه‎های نیمه تمام عنوان کرد و گفت:اتمام تعهداتی که از گذشته در فاز یک عملیاتی بودند جزو الویت فعالیت بنیاد مسکن قرار می‎گیرد که سعی می‎کنیم از منابع استانی و ملی تأمین اعتبار انجام شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۷

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول