اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسته خبری پلیس| از کشف ۶۶ کیلو تریاک در «سربیشه» تا دستگیری ۱۱ معتاد متجاهر در «بیرجند»

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۶۶ کیلو تریاک در یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ خبر داد و گفت:عملیات پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

بسته خبری پلیس| از کشف ۶۶ کیلو تریاک در «سربیشه» تا دستگیری ۱۱ معتاد متجاهر در «بیرجند»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا فولادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون و یک سواری پراید مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروها ۴ عدد دستگاه جوش رکتیفایر و انواع لوازم خانگی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن‌ها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس مطرح کرد: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۶۱ تن مصالح ساختمانی احتکار شده

«حسین تقی‌زاده» جانشین انتظامی سربیشه اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سربیشه اخباری مبنی بر احتکار سیمان در یکی از انبارهای سطح شهر دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق دپوی مصالح ساختمانی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری اداره صنعت و معدن به مکان مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از انبار یک هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان، یک هزار کیسه آهک و ۲ هزار و ۲۰۰ کیسه گچ، در مجموع ۱۶۱ تن انواع مصالح ساختمانی احتکار شده کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی مصالح احتکار شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف پژو با بیش از ۶۶ کیلو تریاک

تقی‌زاده ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محورهای فرعی شهرستان حمل و جابجا کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تبیین کرد: مأموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی شهرستان، به یک سواری پژو ۴۰۵ که در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه افزود: راننده سواری پژو با مشاهده مأموران تغییر مسیر داده و به سمت جاده روستایی متواری شد که مأموران خودروی حامل موادمخدر را تعقیب کردند که پس از طی مسافتی متهمان خودرو را داخل روستا رها نموده و متواری شدند.

تقی‌زاده با بیان اینکه عملیات پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از سواری پژو ۶۶ کیلو و ۲۰۰گرم تریاک کشف کردند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیرجند

«علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه ۱۱ معتاد متجاهر را دستگیر کردند و در این زمینه یک باب منزل با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی در تشریح این خبر مطرح کرد: مأموران انتظامی کلانتری در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه محل‌هایی در سطح این شهرستان به پاتوق معتادان تبدیل شده و نارضایتی اهالی را به‌وجود آورده بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی پاتوق این افراد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که در یک عملیات غافلگیرانه ۱۱ معتاد متجاهر را دستگیر و جهت درمان به مرکز کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول