اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد در سمنان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد خبر داد و گفت: سه پرونده گران‌فروشی مرغ زنده در این استان تشکیل شده است.

اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ساماندهی موضوعات مرتبط با گوشت مرغ در بازار و به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار، بازرسی از مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های طیور به‌صورت روزانه انجام می‌شود که سه مورد پرونده گران‌فروشی مرغ زنده تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تخلف را بیش از دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده‌های متخلفان برای بررسی و صدور رأی به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها که در قالب طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد و با حضور بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌گیرد، روزانه وضع کشتار مرغ در کشتارگاه‌ها و همچنین توزیع گوشت مرغ رصد و پایش می‌شود.

یحیایی افزود: در این طرح و با حضور بازرسان سازمان صمت استان سمنان و نمایندگان اداره پست، کل میزان مرغ کشتارشده در هر کشتارگاه به‌عنوان یک مرسوله پستی در سامانه تجارت ثبت و بارکدگذاری می‌شود و در صورت عدم ثبت در این سامانه به‌عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی و یا عدم عرضه، احتکار و حمل غیرقانونی گوشت مرغ، مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در میان بگذارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول