اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز فرآیند رسیدگی به اعتراض نامزدهای انتخاباتی/ 26 درصد صندوق‌های رأی در آبادان بازشماری می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از آغاز فرآینده بازشماری 26درصد از صندوق‌های رأی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

آغاز فرآیند رسیدگی به اعتراض نامزدهای انتخاباتی/ 26 درصد صندوق‌های رأی در آبادان بازشماری می‌شود

سید زین‌العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در خصوص نتایج بررسی اعتراضات نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه این شهرستان، اظهار کرد: در نشستی که به‌صورت مشترک با هیأت‌های اجرایی و نظارت منعقد شد، بررسی‌های لازم و بحث پیرامون بازشماری صندوق‌های مورد اعتراض صورت گرفت و در نهایت مقرر شد تا ۲۶ درصد از کل  صندوق‌های رأی حوزه انتخابیه آبادان بازشماری شود.

وی با بیان این موضوع که شش گروه متشکل از هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی با حضور نمایندگان دادستان و اداره اطلاعاتریال همچنین دعوت از امام جمعه آبادان در این خصوص تشکیل شده است، گفت: فرآیند بازشماری با حضور نمایندگان این اشخص و نهادهای حقوقی انجام خواهد گرفت و حتی از منتخبان اعلام شده هم دعوت به عمل آمده تا بر بازشماری آرا نظارت کنند تا هیچ شبهه‌ای باقی نماند.

فرماندار آبادان از آغاز این فرآیند از ساعت ۱۷ روز شنبه خبر داد و تصریح کرد: کار بازشماری صندوق ها انجام خواهد شد و نتیجه حاصله از بازشماری آرا در نتیجه نهایی اعمال می‌شود. 

 موسوی یادآور شد: یکی از مهمترین ابعاد صیانت از آرای مردم رسیدگی به اعتراضات است و پس از مطابقت صورتجلسات بازشماری با صورت جلسات اصلی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد که پس از اتمام کار به سمع و نظر مردم شریف  آبادان  می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول